וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשודה במסירת מידע כוזב למבקר המדינה: שרה נתניהו נחקרה בלהב 433

ההחלטה לחקור את נתניהו הגיעה בעקבות עדותו של יועץ התקשורת לשעבר של משפחת נתניהו, ניר חפץ, אותה מסר במסגרת הסכם עד מדינה בתיק 4000. על פי החשד, אשת ראש הממשלה דיווחה כי תרמה סכום כסף לעמותת יד שרה כשבפועל הכסף הועבר לחפץ כשכר טרחה

עריכה: שניר דבוש

אשת ראש הממשלה שרה נתניהו נחקרה היום (שישי) באזהרה במשרדי להב 433 בלוד, בחשד למסירת מידע כוזב למבקר המדינה. החקירה התקיימה כשלוש שעות. ההחלטה לחקור את נתניהו הגיעה בעקבות עדותו של יועץ התקשורת לשעבר של משפחת נתניהו, ניר חפץ, אותה מסר במסגרת הסכם עד מדינה בתיק 4000, פרשת בזק-וואלה. על פי החשד, שרה נתניהו דיווחה כי תרמה סכום כסף לעמותת יד שרה כשבפועל הכסף הועבר לניר חפץ כשכר טרחה. במשטרה החליטו לפתוח בחקירה בפרשה והיום תתייצב שרה נתניהו בפני החוקרים למסור את גרסתה לפרשה.

פרקליטה של נתניהו, עורך דין יוסי כהן, מסר כי "כצפוי, בסיום החקירה יתברר שמדובר בעוד גיבוב כזבים וסיפורי מעשיות של עד המדינה ניר חפץ, שאין בהם כלום. כשהתיקים האחרים מתרסקים, ממציאים בדיות חדשות. עד מתי תמשך הרדיפה אחרי משפחת נתניהו?".

לקריאה נוספת בנושא:
מנדלבליט על חקירות נתניהו: "חשוב לי לקבל החלטה כמה שיותר מהר"
תיק 4000: המשטרה ממליצה להעמיד לדין את בני הזוג נתניהו בחשד לשוחד

שרה נתניהו. AP
ההחלטה לחקור את נתניהו הגיעה בעקבות עדותו של ניר חפץ. שרה נתניהו/AP

ביום ראשון, המשטרה המליצה להעמיד לדין את ראש הממשלה בנימין נתניהו בגין עבירות שוחד במסגרת תיק 4000, המכונה פרשת בזק. המלצות דומות פורסמו גם בנוגע לרעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, וכן שאול אלוביץ', מחזיק השליטה לשעבר בקבוצת בזק ובאתר וואלה! NEWS ורעייתו איריס.

במרכזו של תיק 4000 עומד חשד לעבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים שבוצעו לכאורה על ידי ראש הממשלה נתניהו ועל ידי אלוביץ'. לטענת המשטרה, החשד המרכזי שעמד בלב החקירה היה שראש הממשלה לקח לכאורה שוחד ופעל תוך ניגוד עניינים, בכך שהתערב ופעל בהחלטות רגולטוריות המטיבות עם שאול אלוביץ' ועם קבוצת בזק. במקביל עלה חשד שנתניהו דרש במישרין ובעקיפין, להתערב בתכני וואלה! NEWS באופן שיטיב עמו.

(עדכון ראשון: 9:03)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully