וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום מצוד: "האח הפדופיל" הצליח להימלט מפיקוח - ונתפס

6.12.2018 / 16:21

אורן קורידו, שיחד עם אחיו שלומי הורשע בעבירות מין, ברח מההוסטל בתל אביב שבו הוחזק בפיקוח. המשטרה ויחידת צור של שירות בתי הסוהר ניהלו אחריו מצוד, שבסיומו נעצר ונלקח לחקירה

צילום: אבי כהן, עריכה: ניר חן

אורן קורידו, המוכר לרשויות אכיפת החוק מצמד "האחים הפדופילים" נעצר היום (חמישי) ברחוב קיבוץ גלויות בתל אביב לאחר מרדף של שעות - כך נודע לוואלה! NEWS. קורידו ואחיו שלומי מוכרים כפדופילים סדרתיים שמפוקחים בשנים האחרונות על ידי יחידת צור של שב"ס.

השניים הופרדו זה מזה, ואורן מתגורר כעת בהוסטל טיפולי בתל אביב. אתמול בלילה הבחין מנהל ההוסטל כי אורן צופה בתכנים מיניים באמצעות מכשיר הטלפון הנייד שלו וזאת בניגוד לצו בית המשפט בעינינו.

מנהל ההוסטל מיהר להזעיק את הפקח מיחידת צור, אז נמלט קורידו מההוסטל בו הוא שוהה בפיקוח. בעקבות הדיווח, משטרת תל אביב ויחידת צור ניהלו מצוד אחר קורידו ברחובות העיר. לבסוף קורידו אותר על ידי קצין משטרה בעודו מסתתר ברחוב קיבוץ גלויות. לאחר שנעצר הוא הובא לחקירה במטה משטרת מרחב יפתח בתל אביב.

האחים קורידו בבית משפט השלום בחיפה, 03 דצמבר 2015. ערן גילווארג
הפדופיל אורן קורידו/ערן גילווארג

בתחילת השנה, כשלושה חודשים לאחר ששוחרר בתנאים מגבילים, נעצר שלומי, האח הבכור על ידי מפקח של יחידת "צור" בשירות בתי הסוהר בחשד שיצר קשר עם ילד, ככל הנראה דרך האינטרנט. בית משפט השלום הורה כי שלומי קורידו יועבר לבדיקה פסיכיאטרית בתנאי אשפוז בטירת הכרמל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully