וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצרו של החשוד ברצח סילבנה צגאיי הוארך ב-9 ימים

5.12.2018 / 13:11

למרות בקשת המשטרה להאריך את המעצר ב-12 ימים נוספים, בית המשפט הסתפק בתשעה בלבד. במשטרה ציינו כי במהלך החקירה עלו ממצאים פורנזיים חדשים וכי נדרשות פעולות חקירה נוספות. השופט: "אין צורך להכביר במילים על חומרת מעשי החשוד"

יותם רונן

בית המשפט השלום בתל אביב האריך היום (רביעי) את מעצרו של טספברהן טספסיון החשוד ברצח ואונס של סילבנה צגאיי בת ה-13 בשבוע שעבר. במהלך הדיון ציינו החוקרים כי חלה התפתחות בחקירה בשל ממצאים פורנזיים לצד בקשת הפרקליטות לבצע עשרים פעולות חקירה בעניינו.

המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו של טספסיון ב-12 ימים, אולם בית המשפט הסתפק בתשעה בלבד. נציג המשטרה אמר בדיון כי במהלך החקירה עלו ממצאים פורנזיים חדשים, וכי החשוד מוסר גרסה כללית בלבד. השופט עלאא מסרוואה קבע כי ''אין צורך להכביר במילים בעניין חומרת האירוע שבפני המסוכנות העולה ממעשיו''.

עוד בוואלה! NEWS:
אם תפעלו בשטחנו - המצב ישתנה": בכיר בלבנון מאיים על ישראל
נדחתה בקשת נתניהו לממן את הוצאותיו המשפטיות באמצעות מקורביו
בשביל ברק, אולמרט - ואבנר נתניהו: משרד רה"מ הגדיל את תקציב האבטחה ב-6 מיליון שקלים

בדיון בעניינו של טספסיון שבוע שעבר הוארך מעצרו בשבוע, לאחר שהמשטרה ביקשה להאריך את מעצרו ב-15 ימים, ואף במהלך המשפט אמרו נציגיהם כי "מדובר באירוע קשה בו חייה של הנערה נגדעו באכזריות". טספסיון לעומת זאת, בחר לשתוק במהלך הדיון והשופט דניאל בארי אמר כי "קיים חשד סביר שהוא ביצע את המיוחס לו". עוד הוחלט כי החשוד יעבור לבדיקה נפשית.

מעצרו של החשוד, מבקש מקלט מאריתריאה, בתום מצוד של שלושה ימים התאפשר לאחר שבצעד חריג ביקשה המשטרה את עזרת הציבור בחיפושים ואף פרסמה את תמונתו. בהקלטה ממוקד 100 נשמע אזרח שעבר בשוק הכרמל בעיר וזיהה את טספסיון. "לפי התמונה שפרסמתם, נדמה לי שראיתי את הבחור בשוק הכרמל באזור הגן הציבורי", אמר בשיחה. האזרח תיאר למוקדן כי "הוא היה עם מעיל סגור בגוון חום בהיר וקפוצ'ון על הראש באזור ההומלסים בסוף השוק".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אין צורך להכביר במילים במסוכנותו של החשוד''. הנרצחת סילבנה צגאיי/מערכת וואלה!, צילום מסך

במשטרה מעריכים כי טספסיון ארב לצגאיי זמן רב סמוך לביתה לפני שביצע את הרצח ושהוא התעלל בה באופן קשה במיוחד עד שמתה. במהלך היום שבו רצח אותה על פי החשד, הוא אף הצליח ליצור קשר עם אמה של הנערה ואיים: "את עוד תראי מה אעשה לך, את עוד תראי כיצד אני יכול להכאיב לך". כמה שעות אחר כך מצאה האם את בתה ללא רוח חיים בבית בשכונת התקווה.

בני משפחתה של צגאיי סיפרו כי הילדה לא רצתה שבן הזוג לשעבר של אמה יהיה בסביבה ואף הגדירה אותו כרע. "אנחנו לא רוצים את הבחור הזה, הוא בחור לא טוב, נישאר לבד רק שתינו", סיפרה דודתה. עוד הוסיפה כי האם והחשוד נפרדו לפני ארבעה חודשים, והוא הגיע הביתה לקחת את חפציו. לדבריה, הנערה התקשרה למשטרה, אך שם אמרו לה שהם לא יכולים לעזור לה אם הוא אינו נמצא בבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully