וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני שעלה על טיסה בדרך למעצר בישראל: ראש רשת סמים נמלט בברזיל

3.12.2018 / 16:25

אחרי חשיפת המשטרה כי עצרה 37 תושבי הדרום בחשד שניהלו רשת סמים שפעלה בדרום אמריקה - נמלט ראש הרשת בעת ששהה בסאו פאולו. לפי הדיווחים, הוא נעצר על ידי כוח מיוחד ונמלט ממלון בעיר זמן קצר לפני שהיה אמור לעלות על טיסת ההסגרה לישראל

עריכה: טל רזניק

.

אחרי חשיפת המשטרה כי עצרה 37 תושבי הדרום בחשד שניהלו רשת סמים בינלאומית שפעלה בדרום אמריקה ובראשה עמד אזרח ישראלי - היום (שני) נודע כי ראש הרשת - נמלט בברזיל. לפי הדיווחים בתקשורת בפרגוואיי, האזרח הישראלי המזוהה כדני טרייגר נעצר במסגרת שיתוף פעולה בינלאומי של כמה מדינות בהן ישראל, בוליביה ופרגוואי ונמלט רגע לפני שעלה על טיסת הסגרה לישראל.

טרייגר מבוקש על עבירות של ייצוא, יבוא סחר ואספקת סמים מסוכנים. לפי הדיווח לאחר מעצרו בפרגוואיי, ליוו את הישראלי סוכנים משטרתיים ממשטרת פרגוואיי ומשם היה אמור לטוס לישראל ולהיעצר בה. אלא שאז טרייגר הצליח להימלט ממלון בסאו פאולו וחמק מתחת לידיהם של השוטרים.

טרייגר נתפס על ידי כוח מיוחד בבוליביה כדי להילחם בסחר בסמים במדינה, משם הוא גורש לפרגוואי והמתין בשדה התעופה בעיר הבירה כדי לעלות על טיסה לישראל. אולם בעת ששהה במלון - לפני הטיסה הלילית להסגרה - נמלט. משטרת ישראל דיווחה על בריחתו לרשויות המקומיות.

ממשטרת ישראל נמסר כי האזרח הישראלי גורש על ידי הרשויות בדרום אמריקה ואמור היה להיות מלווה על ידם חזרה לישראל, במהלך הליווי נמלט מרשויות האכיפה המקומיות בהן שהה ללא קשר או סמכות למשטרת ישראל. מעבר לכך אין בכוונתנו להרחיב.



עוד בוואלה! NEWS:
למרות דבריו של נתניהו: אמון הציבור במשטרה דווקא בעלייה
סערת מינוי אדרי: גם השופט גולדברג הבין שמישהו מנסה למרוח אותו
העיריות הבטיחו כי השביתה על חשבון המעסיק - המדינה: "לא בסמכותן"

סוחר סמים ישראלי שנכלא והועבר לידי נציגי משטרת ישראל בפרגוואי, ברח בברזיל - משם היה אמור לטוס ארצה, 3 בדצמבר 2018. מערכת וואלה!
מעצרו של הישראלי החשוד בסחר בסמים בפרגוואי בטרם נמלט/מערכת וואלה!

המשטרה חשפה אתמול רשת בינלאומית גדולה של סחר בסמים בדרום אמריקה כשאותו אזרח ישראלי עומד על פי החשד בראש הרשת. במהלך אותה פשיטה של ימ"ר לכיש ויחידות מיוחדות נוספות של המשטרה נעצרו 37 תושבי הדרום. העצורים חשודים בעסקאות סמים, סחר בנשק ורימונים וכן בעבירות אלימות. בית משפט השלום באשקלון האריך אתמול את מעצרם. במהלך החודשים האחרונים פעל בקרב החשודים סוכן סמוי, צעיר בשנות ה-30 לחייו. פעילותו התמקדה באשדוד וסביבתה והובילה לחשיפת הפרשה. הסוכן הצליח לרכוש מהחשודים כלי נשק ולסחור בסמים בין היתר מסוג חשיש, קוקאין ו-MDMA.

שניים מהעצורים בפרשה מרצים עונש מאסר פעיל, ועל פי החשד ביצעו את המיוחס להם מבין כתלי הכלא. כמו כן, במסגרת הפרשה נחשפה רשת יבואני סמים שפעלה באמריקה הלטינית. בראש הרשת על פי החשד עומד אזרח ישראלי שהיום נודע כי הצליח להימלא מידי השוטרים בפרגוואיי לאחר מעצרו, רגע לפני שעלה על מטוס לישראל. הרשת סחרה גם בישראל ומעורבים בה סוחרי סמים מקומיים, חלקם חברי ארגון פשיעה מוכר בדרום בראשו עומד בני שלמה.

שוטר סמוי ששימש בלדר והעביר משלוח לישראל ובו 4.5 ק"ג קוקאין בשווי מוערך של כשמונה מיליון שקלים, חשף את הפרשה. ראש הארגון באמריקה הלטינית נעצר, ונגדו עומד נעצר צו בינלאומי.

נשיא פרגוואי מתייחס למעצר בטרם נמלט הישראלי

סוחר סמים ישראלי שנכלא והועבר לידי נציגי משטרת ישראל בפרגוואי, ברח בברזיל - משם היה אמור לטוס ארצה, 3 בדצמבר 2018. מערכת וואלה!
מעצרו של הישראלי החשוד בסחר בסמים בפרגוואי בטרם נמלט/מערכת וואלה!
השלל שנתפס על- ידי המשטרה במסגרת חשיפת 
עסקת ייבוא סמים מסוג קוקאין עסקת ייבוא סמים. דוברות המשטרה, מערכת וואלה!
הסמים שנתפסו במהלך פשיטת המשטרה, אתמול/מערכת וואלה!, דוברות המשטרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully