וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר נורה למוות בבאר שבע; אמו ואחיו נפצעו בינוני-קשה

16.11.2018 / 8:17

שלושת בני המשפחה ישבו בחצר ביתם בעת שהתפתח מאבק שגלש לסמטה סמוכה - ובסופו נורו האם ובניה. אחד מהם נפצע אנושות וכעבור זמן קצר מת מפצעיו. המשטרה פתחה בחקירה

זירת התאונה בטבריה, 18 במרץ 2018. מד"א
נאלצו לקבוע את מותו של אחד הפצועים בתקרית/מד"א

צעיר בשנות ה-20 נורה למוות הלילה (שישי) ברחוב אביה השופט בבאר שבע. אמו ואחיו נפצעו בינוני-קשה מהירי, ופונו לבית החולים סורוקה בבאר שבע. צוותי מד"א שהגיעו למקום ניסו לבצע החייאה בצעיר, אולם נאלצו לקבוע את מותו במקום.

מהחקירה עולה כי השלושה, בני משפחה בהם אם ושני בניה, ישבו בחצר ביתם יחד עם חבר נוסף. בשלב מסוים התפתח בחצר מאבק שגלש לסמטה סמוכה, ובסופו נורו האם ובניה. אחד מהם נפצע אנושות וכעבר זמן קצר מת. האם ובנה השני נפצעו בינוני-קשה והאדם הרביעי נפצע קל. לא ברור אם התפתח ויכוח בין הארבעה שהוביל לירי או שלמקום הגיע אלמוני שירה ונמלט.

ירון בראל, חובש מד"א בכיר סיפר: "כשהגענו, ראינו שלושה פצועים שוכבים. צעיר בשנות העשרים היה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה, עם פצעי ירי בגופו. הענקנו לו טיפול רפואי מתקדם ולאחר ניסיונות החייאה נאלצנו לקבוע את מותו בשטח. צעיר נוסף בשנות העשרים שכב בסמוך וסבל מפצעי ירי, הוא היה מחוסר הכרה, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו בדחיפות לבית חולים כשמצבו קשה ויציב".

(עדכון ראשון 04:46)

עוד בוואלה! NEWS
בנט לנתניהו: "ההרתעה נשחקה, אני צריך להיות שר הביטחון"
השרים כחלון ודרעי לנתניהו: יש ללכת לבחירות מהר ככל האפשר
צפון קוריאה מתגרה: קים פיקח על ניסוי ב"נשק בקדמת הטכנולוגיה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully