וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עקב אחריה עד פתח הבית: תיעוד של גבר תוקף מינית קטינה בירושלים

אירוע תקיפה מינית נקלט במצלמות נסתרות בשכונה בירושלים. בסרטון ניתן לראות גבר תוקף מינית קטינה בפתח ביתה לאחר שעקב אחריה. בקור רוח הקטינה הצליחה להבריח את התוקף ומשטרת ירושלים פתחה בחקירה לאיתורו

עריכה: מתן חדד

סרטון ובו תיעוד מטריד של תקיפה מינית הופץ בשבוע האחרון ברחבי הרשת. בסרטון, מיום ה-1 לנובמבר, נראה גבר חרדי עוקב אחר הקטינה עד לבניין בו היא מתגוררת בשכונה חרדית בירושלים. הגבר עולה אחריה במדרגות וכשהיא נכנסת לביתה, הוא מנסה להתפרץ לדירה ולתקוף אותה מינית. בקור רוח מצליחה הקטינה להדוף אותו ואף לרדוף אחריו, תוך שהיא צועקת ומבריחה אותו.

מהמשטרה נמסר כי "הסרטון שהופץ הובא לפני מספר שעות לידי המשטרה ובעקבות כך, פתחה המשטרה באופן יזום בחקירה במטרה להגיע לזהות החשוד".

עוד בוואלה! NEWS
"המעשה שלא יפורסם וראוי להערכת כולנו": הקרב ההירואי של סא"ל מ'
הדו-קרב המכריע: הסיבוב השני של הבחירות המקומיות יוצא לדרך
מחאת העובדים הסוציאליים נגד האלימות: יו"ר האיגוד נעצרה

ניסיון תקיפה מינית בי-ם - גבר ניסה לפגוע בילדה בפתח ביתה ונמלט לאחר שהמותקפת דחפה אותו והזעיקה עזרה. אתר רשמי
רגע התקיפה בפתח ביתה של הקטינה/אתר רשמי

הפצת סרטון מסוג זה יכולה לסמל את השינוי בחברה החרדית כלפי נושא התקיפות המיניות, שעד לא מזמן סבל מקשר של שתיקה, בעיקר בשל ההשלכות החברתיות המצויות בחברה הסגורה.

במשך שנים נושא הפגיעות המיניות היה מושתק בקהילה החרדית. מקרים של פדופיליה ואונס הוסתרו או נסגרו בתוך הקהילה והתקשורת הממוסדת לא הזכירה על כך מילה. השינוי החל באתרי האינטרנט החרדיים והוביל לכך שמוסדות חינוך החלו לקיים פעילויות הסברה להורים בכדי שידעו כיצד להתמודד עם מקרים חמורים; רבנים משתפים פעולה עם המשטרה ורשויות החוק, וכלי התקשורת באינטרנט מדווחים כמעט על כל מקרה. מדיניות ההשתקה לא נעלמה לחלוטין, אך היא כבר מזמן אינה נחלת הכלל.

ארגון "דין וחשבון" למשל, נולד דווקא מתוך הצורך במיגור ההשתקה, והנו גוף ללא עלות או מימון המסייע לנפגעי עבירות מיניות במגזר החרדי לתבוע פיצוי אזרחי.

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully