וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נאור ציון השליך עלי פח אשפה, כסא וסכין"

3.12.2000 / 8:33

כך התלוננה מוכרת בדוכן קרפים ברחוב דיזינגוף בתל אביב; התלוננה במשטרה כי הבדרן תקף אותה לאחר ששמה לו בטעות בקרפ סירופ מייפל במקום סירופ שוקולד; הבדרן בתגובה: "זה נכון, אבל בסוף התנצלתי, אני בתקופה קשה"


הסטנדאפיסט נאור ציון שוב מסתבך. מוכרת קרפים התלוננה במשטרה כי הבדרן תקף אותה לאחר ששמה לו בטעות בקרפ סירופ מייפל במקום סירופ שוקולד.

ביום חמישי האחרון הגיע ציון לסניף "הנריס" בכיכר דיזינגוף. קרן, מוכרת מנוסה בסניף, טעתה והגישה לו את הסירופ הלא נכון. "הוא רתח מכעס", היא מספרת ל"ידיעות אחרונות", "את לא מבינה עברית?", הוא שאג, "אמרתי סירופ שוקולד", היא משחזרת.

לדבריה הציעה לו קרפ חדש, אך גם כאן היו לו טענות. "תגידי את סתומה, את לא מבינה שאני רוצה בננה בקרפ?", הצטווח הבדרן שוב. קרן ביקשה את סליחתו ודרשה כי ידבר אליה יפה. "הסברתי לו שאני כאן כדי לשרת אותו , אבל זה לא סיפק אותו. הוא צעק עלי לסתום את הפה". בשלב זה תפס ציון את פח האשפה הסמוך והשליך אותו עליה. קרן התקשרה למשטרה וסירבה להמשיך לשרת את ציון. או אז התעופף לעברה כיסא שפגע בראשה. "התחבאתי מאחורי מקרר הגלידות, ואז הוא זרק עלי סכין למריחת שוקולד", היא מספרת. "אני מכיר את הבעלים ואדאג לכך שהוא יפטר אותך", התפרע ציון ועזב את המקום.

בעל המקום התקשר עוד באותו ערב לציון ודרש הסברים. ציון חזר לדוכן הקרפים והתנצל בפני המוכרת. "אני בתקופה קשה", הסביר. בעליו של המקום מספר כי זו כבר הפעם השניה בה מתפרע ציון במקום. המוכרת הגישה אתמול תלונה במשטרת מרחב דן. נאור בתגובה: "אולי הייתי תקיף, גם היא צעקה עלי ונופפה בסכין וטענה שהיא שוטרת. זרקתי עליה כסא ופח אבל לא סכין. לבסוף התנצלתי". ציון הדגיש כי יש מי שרוצים להציג אותו כאלים. במשטרה חוקרים את התלונה.









0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully