וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סער לנתניהו: נחצה קו אדום. הצג ראיות למזימה - או חזור בך

25.10.2018 / 9:28

בתגובה להאשמות ראש הממשלה, אמר השר לשעבר כי מה שעושים לו הוא "משפט שדה נטול עובדות" וכי הוא לא אחד מאויבי נתניהו: "הוא בחר לטפול עלי עלילה שקרית, זה לא לטובת הליכוד. יש מצבים שאי אפשר להיות בהם בת יענה - כי שתיקה כהודאה". מקורב לנתניהו: "תגובה היסטרית"

הקלטה: באדיבות גלי צה"ל, סטילס: ראובן קסטרו, עריכה: טל רזניק

"ראש הממשלה נתניהו בחר אתמול לטפול עלי עלילה שקרית. יש מצבים בחיים שבהם צריך לדעת לספוג בחיים הציבוריים אבל יש דבר יותר חשוב מהפוליטיקה וזה האמת. זה דבר חמור, זאת חציית קו אדום" - כך אמר הבוקר (חמישי) בריאיון לגלי צה"ל השר לשעבר גדעון סער בעקבות הפרסומים אתמול לפיהם כביכול הוא פועל להחלפת ראש הממשלה בנימין נתניהו כמועמד הליכוד להרכבת הממשלה.

בראיון לתוכנית "דקל-סגל" האשים סער גורמים בסביבתו של ראש הממשלה בעלילה. "שיתפנו פעולה בעבר, סייעתי לו מאוד להגיע לשלטון פעם אחר פעם. נתניהו יודע זאת. לצערי הוא מוקף באנשים חורשי רעות ומזימות. זו לא טובת הליכוד, זה פוגע במדינה ומזרים רעל לעורקיה". סער קרא לנתניהו להציג הוכחה לדבריו: "אני קורא לראש הממשלה: הצג בפני הציבור ראיות או חזור בך".

עוד בוואלה! NEWS:
רקטה ששוגרה מהרצועה התפוצצה בישראל; צה"ל תקף יעדי טרור של חמאס
הסתיו הוא הפכפך: מזג אוויר חורפי צפוי ברחבי הארץ
דיווח: מרגלים סינים מאזינים לשיחות הטלפון של טראמפ למידע על סחר

בנימין נתניהו וגדעון סער, 24 באוקטובר 2018. ראובן קסטרו
השר לשעבר גדעון סער וראש הממשלה בנימין נתניהו/ראובן קסטרו

"מה שעושים לי זה משפט שדה מתוקשר נטול עובדות", טען סער, "כל עוד ראש הממשלה לא דיבר בקולו - לא עליתי להתראיין. קיבלתי את ההחלטה אחרי ששמעתי את הדברים שנאמרו אמש, הגעתי למסקנה שיש מצבים שלא ניתן להיות בהם בת יענה כי אחרת - שתיקה כהודאה".

מקורב לראש הממשלה הגיב לדברים ואמר כי "התגובה ההיסטרית של גדעון סער וגידופיו נגד ראש הממשלה נתניהו רק מוכיחים את מה שכל העובדות מראות: גדעון סער הוא חתרן שניסה להדיח את ראש הממשלה נתניהו בניגוד לרצון בוחרי הליכוד". עוד הוסיף המקורב כי "תאוות הכוח שלו גרמה לו שלא להיזהר בשבועות האחרונים, כשדיבר עם שרים וחברי כנסת וחשף את מזימתו להדחת נתניהו, אחרי שראש הממשלה יוביל את הליכוד לניצחון בבחירות".

יועץ הניו-מדיה של ראש הממשלה, יונתן אוריך, תיאר אף הוא את דבריו של סער כ"‏תגובה היסטרית". אוריך הוסיף: "מי שקורא לראש הממשלה 'שקרן' כנראה החליט להתאבד בליכוד".

עוד באותו נושא

נתניהו: "שר בכיר לשעבר בליכוד רקח תרגיל חתרני להדחתי"

לכתבה המלאה
ראש הממשלה בנימין נתניהו והנשיא ריבלין במהלך הטקס לנשיאת בית המשפט העליון הנכנסת אסתר חיות. נועם מושקוביץ, מערכת וואלה! NEWS
ראש הממשלה בנימין נתניהו ונשיא המדינה ראובן ריבלין/מערכת וואלה! NEWS, נועם מושקוביץ

אתמול פורסם ב"ישראל היום" כי נתניהו עצר את הקדמת הבחירות לאחר ש"מקורביו גילו" כי הנשיא עשוי שלא להטיל עליו את הרכבת הממשלה גם אם ינצח. אחרי הפרסום, מקורבי נתניהו הפנו את האצבע אל השר לשעבר גדעון סער, מבלי לנקוב ישירות בשמו, ואמרו כי "המזימה שפורסמה היום ב"ישראל היום" לא נולדה בבית הנשיא אלא אצל בכיר לשעבר בליכוד, שגם דיבר על כך עם כמה מהשותפים לקואליציה".

מאוחר יותר, במהלך מסיבת יום ההולדת של נתניהו שהתקיימה בלשכתו, אמר ראש הממשלה כי מזה כמה שבועות הוא יודע ששר לשעבר בליכוד מדבר עם גורמים בקואליציה ועשה נגדו תרגיל. "השר לשעבר רקח תרגיל חתרני נגדי, שאני אביא את הליכוד לניצחון סוחף בבחירות ואחר כך ידאגו שאני לא אהיה ראש ממשלה, בניגוד לרצון בוחרי הליכוד, בניגוד לרצון הציבור, בניגוד לדמוקרטיה", הוסיף.

סער הגיב בטוויטר למה שכינה "תאוריית קונספירציה מופרכת" וכתב: "בדרך כלל איני נוהג להתייחס לטענות הזויות ובפרט שאין אדם שמוכן להתייצב מאחורי הדברים ולומר אותם בקולו. אבל מאחר ששמי שורבב אני מודיע בצורה הכי ברורה: אין שחר לדברים שפורסמו. הם מופרכים לחלוטין. מטרידה אותי המחשבה שיש מי שלוחש על אוזנו של ראש הממשלה הבלים מסוג זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully