וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערעור התקבל: דורסו של הנער ארי נשר לא ישוחרר ממעצר בית

22.10.2018 / 11:14

"לא מצא מקום לעצור להגיש עזרה, ולא נקט בכל פעולה המצילה חיים", כך קבע השופט שהחליט להאריך את מעצר הבית של הכדורגלן יצחק אספה, החשוד בתאונת הפגע וברח בתל אביב. אתמול החליט בית המשפט לשחררו, והמשטרה ערערה על כך

צילום: באדיבות "כאן", עריכה: יאיר דניאל

בית המשפט המחוזי בתל אביב קיבל הבוקר (שני) את ערעור המשטרה בנוגע לכדורגלן יצחק אספה, הנהג החשוד בדריסתו למוות של הנער ארי נשר, והחזיר אותו למעצר בית. אספה פגע בנשר ובחברו בעת שרכבו על אופניים חשמליים בתל אביב לפני ארבעה שבועות. אתמול החליט בית המשפט לשחררו בתנאים מגבילים ממעצר הבית שלו, זאת למרות שהמשטרה ביקשה להאריך את מעצר הבית בעוד כמה ימים. במשטרה ערערו על ההחלטה, ששונתה היום.

בדיון ציין חוקר המשטרה צביקה מוזס כי אספה טוען כי אינו זוכר מה אירע בליל התאונה, וכי הוא מכחיש כל קשר. אספה עומת עם העדים, חבריו הטובים, והטיח בדיון כי חבריו משקרים. עוד הוסיף החוקר כי אספה אמר בחקירתו כי הוא נמלט לכיוון רחוב אביגדור, שם היה אמור לבלות עם חבריו, ומשם הם נסעו לזירת התאונה לראות מה אירע בה. עם זאת, הדגיש חוקר המשטרה, עדויות חבריו עדיין נבחנות על ידי הפרקליטות.

עוד בוואלה! NEWS:
הכדורגלן יצחק אספה החשוד בדריסה בתל אביב שוחרר למעצר בית
למרות בקשת המשטרה: החשוד שפגע בארי נשר שוחרר בתנאים מגבילים
מסתמן: הנער שהרכיב את ארי נשר יואשם בגרימת מוות ברשלנות

יוכל לצאת לביתו בפיקוח - הכדורגלן החשוד שפגע בנער ארי נשר ובחברו שוחרר בתנאים מגבילים ממעצר הבית שלו. ניב אהרונסון
אספה בבית המשפט אתמול/ניב אהרונסון

השופט אברהם היימן ציין בהחלטתו כי "מהמסמכים שהוצגו לבית המשפט עולה באופן ברור עילת המסוכנות. מתיק החקירה עולה התנהגות מסוכנות, כשהחשוד נהג ברכב כשהוא שיכור. אחר כך פגע ברוכבי האופניים, וגרם למותו של אחד מהם. המשיב לא מצא מקום לעצור להגיש עזרה, ולא נקט בכל פעולה המצילה חיים", קבע השופט.

עורך הדין דור כפיר אמר בדיון שנערך אתמול בנושא כי "החקירה הסתיימה ביום חמישי והפרקליטות עשויה להגיש כתב אישום רק על הפקרה ולא על גרימת התאונה". הסנגור טען כי מאספה לא נשקפת מסוכנות "אם ישוחרר ממעצר הבית", טענה שהופרכה היום בבית המשפט.

בפרקליטות מחוז תל אביב מתלבטים באיזה סעיף להאשים את אספה, שבדמו נמצא ריכוז אלכוהול גבוה פי חמישה מהמותר לגילו כנהג צעיר מתחת לגיל 24, וטרם התקבלה החלטה סופית בנושא. ייתכן כי יואשם בהריגה, עבירה דינה הוא עד 20 שנות מאסר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully