וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: הנער שהרכיב את ארי נשר יואשם בגרימת מוות ברשלנות

פרסום ראשון: בפרקליטות הוחלט להגיש כתבי אישום נגד שני החשודים - הנהג הפוגע יצחק אספה וחברו של ארי נשר שהרכיב אותו על האופניים החשמליים בעת התאונה. אמו: "החלטה שערורייתית". בתחילת השבוע תתקבל החלטה סופית. מחר תבקש המשטרה להאריך את מעצר הבית של אספה

צילום: אבי כהן, עריכה: יאיר דניאל

שלושה שבועות אחרי תאונת הפגע וברח שבה נהרג הנער ארי נשר, הוחלט בפרקליטות מחוז תל אביב להגיש כתבי אישום נגד שני החשודים - יצחק אספה, שחקן מ.ס אשדוד שנהג ברכב הפוגע, ונגד חברו בן ה-16 שהרכיב את נשר על אופניים חשמליים. בפרקליטות עדיין מתלבטים האם להאשים את אספה בהריגה, אך מסתמן כי נגד הנער יוגש כתב אישום בגין גרימת מוות ברשלנות.

ההחלטה התקבלה בסוף השבוע בהתייעצות עם פרקליטות מחוז תל אביב, כשההערכה היא שכבר בתחילת השבוע תתקבל ההחלטה הסופית לגבי כל אחד מהחשודים. מחר בבוקר יבקשו חוקרי מחוז תל אביב בבית משפט השלום בתל אביב להאריך את מעצר הבית של אספה בעוד כמה ימים.

עוד בוואלה! NEWS:
"עוד יהיה כאן ראש עיר אתיופי": הכדורגלן שחולם לכבוש את עיריית נתניה
אחרי ההצעה להעברת השגרירות: רה"מ אוסטרליה איבד את הרוב בפרלמנט
אחרי 88 יום בשבי: דאעש שחרר שישה דרוזים שנחטפו בדרום סוריה

ארי נשר במדי מד"א כשהיה מתנדב בארגון. מד"א, מד"א
נהרג בתאונת פגע וברח. ארי נשר/מד"א, מד"א

אמו של הנער החשוד אמרה כי מדובר ב"החלטה שערורייתית ומבישה של הפרקליטות" והאשימה את גיא גורן, הממונה על תיק התאונה מטעם פרקליטות, שהוא "סגר את התיקים לרות דוד, רונאל פישר וכעת ליצחק אספה הנהג השיכור והדורס". האם הוסיפה כי "הפרקליטות סוגרת תיקים לפושעים אמיתיים ונופלת לקורבנות העבירה. זוהי תופעה שחוזרת על עצמה". היא קראה לגורן ולפרקליט המדינה "לעסוק במבצעי העבירה ולא בקורבנות".

נשר, בנו של הבמאי אבי נשר, נפגע מהמכונית ברחוב רוקח בתל אביב בעת שרכב על האופניים החשמליים יחד עם חברו. תחילה נפצע באורח קשה, אך בהמשך נקבע מותו. בדמו של אספה, שעל פי החשד נהג מכונית, נמצא ריכוז אלכוהול גבוה פי חמישה מהמותר לגילו כנהג צעיר מתחת לגיל 24. במהלך החקירה החוקרים גבו עדויות מחבריו של אסיפה, שבילו איתו באותו הלילה במועדון בתל אביב. אספה שוחרר למעצר בית לאחר שמסר לשוטרים את גרסתו, שמרחיקה אותו מהחשדות, וביקש כי תיבדק.

בהמשך הובא חברו של נשר, שנפצע בראשו באורח קל במהלך התאונה, לחקירה במשטרה בחשד שעבר על החוק האוסר על הרכבת אדם נוסף על אופניים חשמליים. פרקליטיו עו"ד דניאל חקלאי ודורון ויגלר טענו כי "הקטין הוא קורבן תאונת פגע וברח ממש כמו ארי ז"ל". הוריו מתחו ביקורת על התנהלות המשטרה, שהשיבה כי היא מחויבת לחקור כל חשד לפלילים.

(עדכון ראשון: 19:22)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
יצחק אספה שחקן מ.ס אשדוד החשוד בפציעת שני נערים בתאונה הובא להארכת מעצר. אתר רשמי
אספה בדיון בבית המשפט/אתר רשמי
  • עוד באותו נושא:
  • ארי נשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully