וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כגודל אצבע: נתפסו טלפונים מיניאטוריים שנועדו לשימוש אסירים

16.10.2018 / 20:15

חוקרי המכס באשדוד הצליחו לסכל הברחה של מאה טלפונים מיניאטוריים, שהמטרה על פי החשד הייתה להבריח למתקני כליאה ולשרת אסירים ביטחוניים. גודלם הזעיר מאפשר לכך שיהיה ניתן להסתיר אותם בתוך הגוף. שב"ס ומערכת הביטחון חוקרים את המקרה

אחד הטלפונים שהוברחו, 16 באוקטובר 2018. ללא, אתר רשמי
לפי החשדות, הטלפונים נועדו לאסירים ביטחוניים. אחד הטלפונים שהוברחו/אתר רשמי, ללא

חוקרי המכס באשדוד הצליחו לסכל בימים האחרונים הברחת ענק של מאה טלפונים ניידים שיועדו על פי החשד לאסירים ביטחוניים בבתי הכלא בישראל - כך נודע היום (שלישי) לוואלה! NEWS. מדובר בטלפונים תקניים מיניאטוריים שגודלם כגודל אצבע של אדם אשר ניתן להסתיר אותם בתוך הגוף.

אם היו מוברחים לתוך מתקני הכליאה, הטלפונים היו עשויים לגרום לנזק ביטחוני משמעותי, בין היתר בשל העובדה כי גודלם המזערי היה מקשה את איתרם בבתי הכלא. הטלפונים נתגלו במהלך בדיקת מכולה שהגיעה לנמל אשדוד, והייתה מיועדת לסוחר פלשתיני, תושב יהודה ושומרון. הם הוסתרו בתוך קופסא במכולה. משירות בתי הסוהר ובמערכת הביטחון נמסר כי הם חוקרים ולומדים את המקרה.

לקריאה נוספת:
"שמו גדול מכל תואר": עשרות מתאספים בביתו של וינרוט לקראת הלווייתו
נתניהו על האישה שהתפרצה לדבריו: "רגיל לביקורת, היום לא התאים"
חמישה חודשים בבידוד: אקדמאי בריטי מואשם בריגול באיחוד האמירויות

אחד הטלפונים שהוברחו, 16 באוקטובר 2018. ללא, אתר רשמי
אם היו מוברחים לתוך מתקני הכליאה, הטלפונים היו עשויים לגרום לנזק ביטחוני. טלפוו שהוברח/אתר רשמי, ללא

לפי כשנה, עובדי מכס בנמל אשדוד סיכלו ניסיון הברחה של כ-10 אלף ברזים מזויפים תחת מותג חברת הברזים חמת. הסיכול הגיע לאחר שלפני מספר שבועות פנתה החברה אל מכס אשדוד וטענה כי ישנן אינדיקציות שעשרות אלפי ברזי חמת מזויפים מיובאים לארץ ומצורפים אליהם תעודות אחריות מזויפות.

בחודש פברואר האחרון חוקרי יחידת הסמים של מכס אילת ומדור מודיעין סיכלו ניסיון הברחה של מוצרי תינוקות שנקנו באילת ללא מע"מ והיו אמורים להימכר מחוץ לעיר. הרכב ובו הסחורה המוברחת נתפס ביציאה המערבית מהעיר בעודו נוסע לכיוון צפון. על פי החשד, שני תושבי באקה אל גרביה הגיעו לאילת כדי לרכוש מוצרים רבים בפטור ממע"מ, במספר מוקדי מסחר, ולהוציא את הסחורה אל מחוץ לאילת. כך התכוונו השניים להתחמק מתשלום המס הנדרש. בכל רכישה אספו השניים עשרות מוצרי תינוקות ובעיקר תחליפי חלב וטיטולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully