וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסגר התיק נגד ראש מועצת הר אדר שנחשד בהטרדה מינית

בתום חקירה הודיעה פרקליטות מחוז ירושלים על סגירת התיק מחוסר אשמה נגד ראש המועצה שנחשד בהטרדת עובדת מינית באופן מילולי. ראש המועצה: "מדובר בתלונת שווא המונעת מאינטרסים זרים. סוף לניסיון מכוער להכפיש את שמי"

חן פיליפוביץ' ראש מועצת הר הדר במהלך הארכת מעצרו. -, מערכת וואלה! NEWS
קיבל את ההודעה כי התיק נגדו נסגר. פיליפוביץ'/מערכת וואלה! NEWS, -

פרקליטות מחוז ירושלים הודיעה היום (שני) על סגירת תיק החקירה נגד ראש מועצת הר אדר, חן פיליפוביץ', בחשד לביצוע עבירות של הטרדה מינית מילולית בכמה הזדמנויות כלפי עובדת במועצה.

החקירה נגד ראש המועצה נפתחה ביוני 2017 בעקבות תלונה שהגישה העובדת בעת שהתקיימו הליכים לפיטוריה מהמועצה. טענותיה התייחסו למקרים שהתרחשו חודשים לפני מועד הגשת התלונה. פיליפוביץ' נחקר והכחיש את המיוחס לו. כמו כן נחקרו עדים נוספים.

עוד בוואלה! NEWS:
רץ לטרמפיאדה שולף סכין ודוקר את החייל: תיעוד הפיגוע בשומרון
דיווח: סעודיה מתכננת להודות כי העיתונאי נהרג כתוצאה מחקירה שהשתבשה
חוק הגיוס, הבחירות והחקירות: נתניהו ענה לשאלות כתבים במזנון הכנסת

מחסום הר אדר 22 באוקטובר 2017. ראובן קסטרו
הכניסה להר אדר/ראובן קסטרו

בסיום החקירה בחודש אוגוסט האחרון, הועבר התיק מהיחידה החוקרת לבחינת הפרקליטות, עם המלצה של המשטרה לסגור את התיק. לאחר בחינת חומר הראיות הוחלט לאמץ את המלצת המשטרה ולגנוז את התיק בעילה של חוסר אשמה, למעט בעניינה של אמירה אחת, לגביה הוחלט כי התיק ייסגר מחוסר ראיות מספיקות לצורך העמדה לדין פלילי.

ראש מועצת הר אדר, חן פיליפוביץ', מסר: "החלטת הפרקליטות לסגור את התיק שמה סוף לניסיון מכוער להכפיש את שמי על לא עוול בכפי. גם במשטרה וגם בפרקליטות הבינו כי מדובר בתלונת שווא המונעת מאינטרסים זרים. כבר חמש שנים אני עושה לילות כימים למען התושבים ותלונת השווא נולדה רק לאחר שפעלתי כנגד מי שהתעמרה פעם אחר פעם בסייעות הגנים שהיו נתונות למרותה. אני מברך על כך שלאחר בדיקת התלונה הבינו גם במשטרה וגם בפרקליטות מהן הסיבות האמיתיות להגשת תלונת השווא ואמשיך לפעול למען התושבים, כפי שגם עשיתי ללא הפסקה עד היום".

  • עוד באותו נושא:
  • הר אדר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully