וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה בת 36 נורתה למוות בדירה; החשוד ברצח: בעלה השוטר

האישה נמצאה ללא סימני חיים בדירה ברחוב נחום בעיר, לאחר שככל הנראה נרצחה לעיני ילדיה בפינת האוכל. החשוד שנעצר הוא בעלה, שוטר בן 24 שהתקשר למוקד מאה ואמר כי הרג את אשתו. הוא נחשב לשוטר שקט ולא היו תלונות עבר בין בני הזוג

צילום: ניב אהרונסון
זירת רצח בנתניה 14 אוקטובר 2018. מד"א
זירת הרצח בנתניה, הערב/מד"א

אישה בת 36 נורתה למוות הערב (ראשון) בדירה ברחוב נחום בנתניה. חוקרי משטרת מחוז מרכז פתחו בחקירת נסיבות המקרה והודיעו כי נעצר חשוד במעשה. מדובר בבעלה, שוטר שהתקשר למוקד 100 והודיע שהרג את אשתו.

החשוד ירה באשתו קליע אחד בראש כשהיא ישובה בפינת האוכל, לעיני שלושת ילדיהם - פעוט בן חצי שנה ושניים גדולים יותר, בני שש ושבע, מנישואים קודמים. השוטרים שהגיעו לזירה עצרו את חברם, אזקו אותו ושמרו עליו במרפסת הבית בזמן שצוותי מד"א ביצעו פעולות החייאה באם בפינת האוכל. שלושת ילדיה נשארו באחד החדרים. לבסוף נאלצו במד"א לקבוע את מותה של הנרצחת.

עוד בוואלה! NEWS:
החרדים הכריעו נגד פרישה מהקואליציה; בכיר בליכוד: "הבחירות על השולחן"
בצל קיצוצי הממשל: התכנית בקונגרס לחיזוק הכלכלה הפלסטינית
בתום בדיקות: מטוסי ה-F-35 חוזרים לפעילות מלאה בחיל האוויר

זירת רצח אישה בנתניה 14 אוקטובר 2018. צילום מסך
זירת הרצח/צילום מסך

מהחקירה הראשונית עולה כי השוטר, בן 24, שירת שלוש שנים כשוטר סדיר בתחנת קדמה ובשתיים האחרונות משרת הקבע בתחנה כשוטר סיור. הוא נחשב לשוטר טוב ושקט בין בני הזוג לא היה עבר של תלונות והם לא היו מוכרים לרווחה. החקירה הועברה למח"ש.

פרמדיק מד"א שהגיע למקום, אושרי יצחק, סיפר: "כשנכנסנו לדירה ראינו אישה כבת 30 מחוסרת הכרה עם סימני אלימות קשים בפלג גופה העליון. ביצענו בדיקות רפואית ראשוניות בשטח אבל היא הייתה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה".

ברכת יום ההולדת שכתב מסארשה וואסה החשוד ברצח אשתו מסארשה וואסה. מתוך פייסבוק, מערכת וואלה! NEWS
ברכת יום ההולדת שכתב החשוד לאשתו, לפני כחודשיים/מערכת וואלה! NEWS, מתוך פייסבוק

לפני כחודשיים בירך החשוד את אשתו בפייסבוק ליום הולדתה: "אשתי היקרה, כשנולדת התברך העולם ביופי אמיתי ומושלם ויום שאמר בורא העולם בלעדיך אין העולם יכול להתקיים ועכשיו כשאנו חוגגים נאחל לך מיליון ברכות".

רצח שני בנתניה בתוך שבוע

בשבוע שעבר, איציק שפק רצח על פי החשד את אשתו עליזה בדירה בנתניה. החשוד אותר כעבור שעות ארוכות של מצוד, סמוך למושב אביחיל בעמק חפר. הוא נמצא בתעלה מתחת לגשר ונלקח לחקירה, כשלפני כן תועד במצלמות האבטחה של כפר ידידיה הסמוך.

רעייתו עליזה, בת ה-50, נמצאה עם סימני דקירה על גופה כשהיא מחוסרת הכרה, וצוות מד"א שטיפל בה בזירה נאלץ לקבוע את מותה. הבעל כבר הורשע בעבר באלימות כלפיה, ונגזרה עליו חצי שנת מאסר על תנאי.

(עדכון ראשון: 21:28)

תמונה מטושטשת של החשוד ברצח אשתו בנתניה. מערכת וואלה! NEWS
החשוד ברצח/מערכת וואלה! NEWS
  • עוד באותו נושא:
  • נתניה
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully