וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלבנת כספים: בעל מכבסה בתל אביב חשוד בהונאת לקוחותיו

11.10.2018 / 18:34

המשטרה עצרה השבוע את בעלי מכבסת "הקסטל" בתל אביב, תושב העיר בן 51, בחשד שהונה את לקוחותיו ביותר ממאה אלף שקלים. על פי החשד, בעל המכבסה הגדיל את חיובי כרטיסי האשראי של לקוחותיו וכך גיהוץ בגדי הלקוחות הפך גם ל''גיהוץ'' חשבון האשראי שלהם

ניידת משטרה. ראובן קסטרו
ניידת משטרה/ראובן קסטרו

תושב תל אביב, בן 51, בעל מכבסת "הקסטל" המוכרת בעיר נעצר השבוע בחשד להונאת לקוחותיו. בתום חקירה סמויה של משטרת מחוז תל אביב, נמצא כי במהלך החודשים האחרונים הונה את לקוחותיו בסך עשרות אלפי שקלים. החקירה נפתחה לאחר שהתקבלו שש תלונות מלקוחות המכבסה הממוקמת ברחוב אבן גבירול בעיר. על פי החשד, הלקוחות ששילמו באמצעות כרטיס אשראי עבור שירותי כביסה, הבחינו להפתעתם בתשלומים נוספים שנעשו על ידי החשוד בכרטיס שלהם.

הונאתו של בעל המכבסה נאמדה בכמאה אלף שקלים כשהשתמש בכרטיסי האשראי של לקוחותיו בין היתר לתשלום המוסך, חברת הסלולר ותשלומי חשבון הגז. בתום החקירה המשותפת של המשטרה עם חברת האשראי, נעצר החשוד שהודה במיוחס לו והסביר שמעשיו נבעו ממצוקה כלכלית.

במשטרה נבדקת האפשרות כי ישנם לקוחות נוספים שנפלו קורבן להונאת בעל המכבסה. בימים הקרובים צפויה יחידת התביעות של המשטרה להגיש כתב אישום - כך נמסר מגורם במשטרה. המשטרה קוראת לציבור לגלות ערנות בכל הנוגע לשימושים חריגים בכרטיסי האשראי.

וואלה! NEWS:
פיגוע בשומרון: חייל נפצע בינוני מדקירה ואישה נפצעה קל; המחבל נמלט
החשוד ברצח אשתו בנתניה הודה בחקירה: דקרתי אותה במהלך ויכוח
סערת קמפיין הליכוד בת"א: מרצ עתרה בבקשה לפסילתו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully