וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנרצח מיפו: בנו של הסמל של שוק הכרמל, "אינעל העולם"

9.10.2018 / 12:52

נאדר שקרא, בנו של הירקן המפורסם בקול הבס שלו ובאמרה המזוהה עמו, "אינעל העולם", נורה למוות על ידי אלמונים ביפו. חברו, שהלך עמו, נפצע קשה. במשטרה עדיין בודקים מי עומד מאחורי הרצח

אירוע ירי ביפו, 15 בספטמבר 2018. אבי כהן
משטרה ביפו/אבי כהן

בנו של עבד שקרא, אחד מהסמלים המוכרים ביותר של שוק הכרמל, נרצח הלילה (שלישי) בירי ביפו. נאדר שקרא, שהרקע להירצחו עדיין נמצא תחת חקירה, הוא בנו של אחד הירקנים הססגוניים ביותר בשוק, המפורסם בין היתר בשל קול הבס שלו והאמרה המזוהה עמו - "אינעל העולם", שבה הוא נוהג להשתמש כדי למשוך קונים אל הדוכן שלו.

במשטרה עדיין בודקים מי עומד מאחורי הרצח. נאדר לא נחשב לדמות עבריינית ביפו, אך הוא הסתבך בעבר בעבירות קלות. הוא וחברו, שעמו צעד ברחוב עבד אל-גאני בעיר, נורו על ידי אלמונים ונפצעו באורח קשה. צוות מד"א טיפל בהם בזירה ופינה אותם אל בית החולים וולפסון בחולון, שם נקבע מותו של נאדר. חוקרי משטרת תל אביב פתחו בחקירה, שצו איסור פרסום הוטל על פרטיה.

עוד בוואלה! NEWS:
ארגוני פשיעה שלחו מסר מהכלא לקצינה: פרטים חדשים על המטען ברכב
תיעוד: מחסן נשק במזרח אוקראינה התפוצץ, אלפים נמלטו מבתיהם
שקד על פסילת חוקי יסוד בבג"ץ: "עשויה למוטט את יסודות המשטר"

בנו של הירקן אינעל העולם משוק הכרמל שנרצח ביפו. מתוך פייסבוק, צילום מסך
"אינעל העולם" עם בנו שנרצח, מימין/צילום מסך, מתוך פייסבוק

תושבים ביפו התריעו כי העיר הפכה לזירת קרב של עבריינים. אחד מהם אמר כי "המציאות ביפו היא שכל יום מתבצע ירי. הנשק במגזר הערבי זמין וכל סכסוך פשוט הופך לאירוע אלימות חמור. אנחנו נמצאים במצב שבו אירועי ירי ואלימות ברחוב היא דבר יומיומי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully