וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באמצע הרכיבה של שבת בבוקר: זוג כבני 70 הותקפו באכזריות בחיפה

8.10.2018 / 11:51

יעקב ומיכל שוורץ רכבו על אופני הכביש שלהם, בזמן שלדבריהם שני צעירים רכובים על קטנועים בעטו בהם ותקפו אותם. מאז, מיכל מאושפזת במחלקה לטיפול נמרץ ואינה זוכרת חלקים מהאירוע. חתנם השחקן ישי גולן: "קוראים לכל מי שיש בידיו מידע על האירוע לפנות למשטרה"

אתר רשמי

מיכל שוורץ בת ה-70 ובן זוגה יעקב בן ה-68 המתגוררים בחיפה יצאו לפני יומיים לרכיבה על אופני הכביש שלהם כמדי שבת בבוקר. הם יצאו מביתם ברחוב מסדה בשכונת הדר הכרמל, וכמו תמיד הם ירדו במורד ההר ודיוושו בחלק המישורי של שכונת קריית אליעזר כשחלפו בדרך אלנבי. אלא שסמוך לשעה 06:30, נקטעה רכיבתם לאחר שלדברי שני רוכבי קטנועים הגיחו מאחוריהם, בעטו בהם כדי להפילם מהאופניים ואף התנכלו להם.

"אחד מהרוכבים הרכיב בחורה בלי קסדה שצילמה להנאתה את המתרחש בצחוק מתגלגל", סיפר השחקן ישי גולן, קרוב משפחתם של בני הזוג, לאחר שיעקב שחזר את האירועים בפניו. לדבריו, כשיעקב הביט לאחור, הוא ראה את מיכל שרועה על המדרכה ושלולית דם ליד ראשה. "אין מילים לתאר את הזוועה של הרגעים הללו", אמר. בעקבות האירוע הוא צעק מכאביו, מה שהוציא את השכנים לרחוב שהעניקו לו עזרה.

מיכל ויעקוב שוורץ. מערכת וואלה! NEWS
נפגעה בידי צעירים שרכבו על קטנוע. מיכל שוורץ/מערכת וואלה! NEWS

אמבולנס מד"א שהוזעק למקום פינה את מיכל לבית החולים רמב"ם ומאז היא מאושפזת שם ביחידה לטיפול נמרץ. "אנחנו מזועזעים מהאלימות חסרת הפשר הזו, וחשים שאנשים אלו הם סכנה לציבור", הוסיף גולן. "אמנם מדובר בשלושה בצעירים ספציפיים, אך הם מיצגים תופעה רחבה מאוד. ממרום גילנו הם נהינו עדים לתופעה הזו שצעירים היום מתנהגים בחוץ ללא כל חוק או רסן. הצעירים האלה מרשים לעצמם לפרוק כל עול ללא כל מורא או פחד. בפרט בכביש".

"זו הייתה טראומה עבורנו", אמר חתנם, שחקן התיאטרון ישי גולן. "נשמח מאוד שהפוגעים ייתפסו. מדובר בזוג אנשים טובים ותמימים שלא עשו רע לאף אחד. ברור שהם, הפוגעים הם רק קצה חוט של תופעה של בעיה חברתית עמוקה שהמקרה הזה משקף, כולל זה שתוך כדי מצלמים אותם וצוחקים, כאילו זה איזה משחק וידאו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מיכל ויעקוב שוורץ. מערכת וואלה! NEWS
הרכיבה בשבת בבוקר נקטעה באלימות. בני הזוג שוורץ/מערכת וואלה! NEWS

"אנחנו המומים, שבורים וחסרי אונים, לא כך כך יודעים מה לעשות", אמר גולן, "אנחנו גם לא יודעים עדיין אם וכמה המשטרה התקדמה בחקירה. חלפו יומיים, ולא שמענו שום עדכון. הם לא הבחינו באף אחד ואנחנו לא יודעים אם יש מצלמות שם, אולי בחנויות שסביב אלנבי 177. אזור האירוע מועד לפורענות, זה איזור הסמוך לבילויים עם שיכורים ומסוממים, כיצד אין עדין קצה חוט בעניין הפוגעים?"

מיכל בהכרה אבל איבדה חלקים מהזיכרון שלה ואינה מסוגל להיזכר ברגעי האירוע. בבית החולים לא יודעים עדיין לומר מתי תשתחרר ומתי אם בכלל תשוב להם הכרתה במלואה. מהמשטרה טרם נמסר כל עדכון לישי גולן, ואין דיווח על עצורים.

גולן אף ביקש מכל אדם שיודע משהו על האירוע, ראה, שמע, צילם, או מכיר את שני האופנוענים שרכבו בשעה הזו במקום הזה בחיפה, ליצור קשר עם המשטרה בטלפון 100 או בכל תחנת משטרה קרובה, או למסור פרטים שיביאו לאיתורם. "כל מידע יכול לעזור ללכוד את הפוגעים", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully