וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמורת מיליון דולר מאוליגרך: תושב נתניה נעצר בחשד שנשכר לחסל שניים

13.9.2018 / 10:04

לפי החשד הגבר נשכר על ידי איש עסקים רוסי כדי להתנקש בשניים על רקע סכסוך כספי. לפני חודשיים במהלך פגישה, ניגש החשוד אל אותם אזרחים בנתניה ואמר כי בשל חוב כספי בגובה של שמונה מיליון לאותו אוליגרך הוא נשכר כדי לרצוח אותם אך התחרט

זירת מציאת גופת הצעירה בדירה בתל אביב, 21 בינואר 2018. אבי כהן
נשלח לרצוח שני בני אדם תמורה למיליון דולר./אבי כהן

בן 38, תושב נתניה, נעצר לאחר שנחשד כי נשכר להתנקש בשני אזרחיים ישראלים תמורת למיליון דולר על רקע סכסוך כספי - כך הותר היום (חמישי) לפרסום. מעצרו של החשוד הוארך בבית משפט השלום בפתח תקווה, ובכוונת הפרקליטות להגיש מחר נגד החשוד כתב אישום בעבירות קשירת קשר לביצוע פשע ובקשה לעוצרו עד לתום ההליכים המשפטיים כנגדו.

לפני כחודש תושב תל אביב, בן 51, הגיש תלונה וסיפר כי חודשיים קודם לכן, במהלך פגישה עם חברו בן ה-45 בנתניה ניגש אליהם גבר שאמר כי הם חייבים שמונה מיליון דולר לאיש עסקים רוסי, וכי האיש שכר את שירותיו כדי לרצוח אותם.

בפגישה נוספת של השניים עם החשוד, סיפר להם שנשכר לבצע לכאורה, את ההתנקשות אך התחרט שקיבל על עצמו את המשימה. החשוד הציע לשניים, כי ישלח לאוליגרך תמונה מפוברקת של אחד מהם כשהוא כפות רגליים כדי לגרום לאיש העסקים להבין שהמשימה הושלמה.

בית משפט השלום בפתח תקווה. שרון בוקוב
בית משפט השלום בפתח תקווה/שרון בוקוב

עם קבלת התלונה נעצר לחקירה החשוד שם סיפר כי עלה לישראל מרוסיה לפני שנה שם שירת ביחידה עילית.
עוד סיפר החשוד סיפר כי במהלך שהותו ברוסיה בספטמבר 2017 פנה אליו גבר ששימש כמתווך, ומסר כי ישנו אדם עשיר שיש לו בעיה בישראל והציע לו להיפגש עימו.

השניים נסעו אל איש העסקים שסיפר לחשוד כי שני אזרחים ישראלים הונו אותו בסכום של 16 מיליון דולר והוא רוצה שיירצחו על ידו. עוד סיפר החשוד כי איש העסקים שילם לו כמקדמה 5,000 דולר במזומן עבור הוצאות שוטפות.

עוד עלה מהחקירה כי המתווך אמר לחשוד כי יקבל עבור הרצח מיליון דולר והחשוד אף קיבל ממנו תמונות של הקורבנות אותם היה אמור לרצוח. החשוד טען כי בשל התמהמהותו להוציא לפועל את המשימה, החל לקבל מסרים מאיימים מאנשים המקורבים לאיש העסקים.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

"תיפרד ממנו לשלום" כך בוצעה העסקה

בהמשך, סיכם החשוד עם המתלונן כי יצלם אותו כפות רגליים וישלח את התמונה לאוליגרך, תוך מצג שווא שהמשימה בוצעה. התמונה המפוברקת נשלחה למתווך ותוך זמן קצר החשוד קיבל שיחת טלפון מאיש העסקים שאמר לו כי אם המתלונן לא ישלם 8 מיליון דולר - "שייפרד ממנו לשלום".

באותו ערב הודיע החשוד לאוליגרך כי "נפרד" מהתמלונן לשלום, ואף קיבל 15 אלף דולר שהועברו לחשבון האשראי שלו. בשיחת טלפון נוספת אמר האוליגרך לחשוד כי במידה והמתלונן השני לא ישלם את החוב, שירצח גם אותו.

  • עוד באותו נושא:
  • נתניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully