וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב התחמק מהמוות: העבריין קטוע הרגליים שהפך לאויב ארגוני הפשיעה

19.8.2018 / 19:54

העבריין שמעסיק את המשטרה במשך שלושה עשורים, צבר לעצמו שורה ארוכה של אויבים. בן כהן, שהחל את דרכו בעולם הפשע בכנופיית רמת עמידר ושימש אף כחונכו של העבריין עמיר מולנר, ניצל כבר מניסיון חיסול ואף נעצר בחשד לביצוע מעשה מגונה באחות שטיפלה בו בבית החולים

עריכת וידאו:ניר חן

בשבוע שעבר נצמדו שני כלי רכב למכונית סקודה שנסעה ברחוב פנקס בצפון תל אביב, וחסמו את נתיב נסיעתה. יושבי המכונית שהבחינו בסכנה האורבת להם נדרכו, אלא שאז הגיחו חמושים משני כלי הרכב ונהג הסקודה לא הצליח לחמוק. החוסמים היו למעשה בלשי היחידה המרכזית (ימ"ר) של משטרת מחוז תל אביב. במכונית הסקודה ישב העבריין בן כהן.

סמוך לשעות הצהריים, כהן ניצל שוב מניסיון חיסול, לא רחוק מהמקום שבו הותקל על ידי בלשי המשטרה לפני כשבוע. שני רוכבי אופנוע נצמדו למכוניתו ברחוב ז'בוטינסקי בעיר, ליד כיכר המדינה, ופתחו בירי לאור יום. כהן לא היה ברכב באותה עת, אך המחסלים לא ידעו זאת. זו הפעם השנייה בה חמק כהן ממוות בטוח, אבל גם במשטרה וגם בעולם העברייני מבינים כי האיש חי על זמן שאול, אלא אם כן יעשה מהפך בחייו או בהתנהלותו.

כתב אישום הוגש נגד העבריין בן כהן בגין מעשה מגונה ואיומים על מטופלת. מאצ'י הוף
צבר אויבים לאורך הדרך. כהן/מאצ'י הוף

כהן מוכר למשטרה זה זמן רב. הפעילות בשבוע שעבר נועדה להציק לו ולגרום לו להרגיש נרדף על ידי החוקרים, כדי שיחשוב שוב בכל פעם שהוא מתכנן לצאת מהבית. במשטרה יודעים כי כהן הוא מגנט לצרות. האיש כבר שלושה עשורים מעסיק את החוקרים, וגם לא מעט ארגוני פשיעה ועבריינים שרואים בו אויב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully