וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היא לא ידעה לאן היא הולכת": טוהר דוד מתה במסיבה - ומשפחתה זועמת

19.8.2018 / 20:00

לאחר שנחשפו פרטים ממסיבת הטבע בה מתה טוהר דוד, במשפחתה טוענים כי לא ידעה שזה המקום שאליו היא הולכת. "היא הלכה יחד עם חבר מהלימודים שמעולם לא הכרנו", אמרה דודתה, וסיפרה כי החבר מעולם לא שוחח עם המשפחה. האזינו לשיחתו עם מד"א של אחד החשודים בהריגתה של דוד

אתר רשמי

המוות של טוהר היה מיותר כל כך" - כך אמרה היום מורן ברלינר, דודתה של טוהר דוד שמתה במסיבת טבע בדרום הארץ בשנה שעברה. בשיחה עם וואלה! NEWS, ברלינר התייחסה למידע שנחשף מוקדם יותר היום (ראשון) במסגרת חקירתה הפרשה, לפיו דוד הופקרה ולא פונתה לטיפול רפואי בזמן הדרוש מחשש לסגירת המסיבה. "לפני שנה חרב עולמה של משפחתנו, מדובר בתחושה קשה מאוד שמלווה אותנו יום יום מאז, הקושי הוא קושי יום יומי", אמרה.

בשיחה למד"א באותו היום בה דיווחו החשודים בהריגתה על מציאתה של טוהר, נשמע המתקשר מספר: "מצאנו פה מישהי מעולפת מצאנו אותה בשטח, היא בתוך רכב". המטלפן סיפר כי ניסו לעשות לה פעולות החייאה וביקש: "מהר להזמין לה אמבולנס". לשאלת המוקדנית אם היא נושמת אמר כי "היא לא נושמת".

לקריאה נוספת:
מות החיילת במסיבה בדרום: המארגנים חששו להפסיד כסף - ולא פינו לבית החולים
מארגן מסיבת הטבע שבה מתה חיילת חשוד בהריגתה: "הטיפול הרפואי עוכב"
מתה החיילת בת ה-20 שנפגעה אנוש במסיבת טבע: "קרסה ממכת חום"

טוהר דוד שמתה במסיבת טבע 9 באוגוסט 2017. תיעוד ברשתות החברתיות לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים, צילום מסך
"מוות כל כך מיותר". דוד/צילום מסך, תיעוד ברשתות החברתיות לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

דודתה של טוהר שבה ליום הקשה ההוא. מציינת כי בילויים במסיבות טבע לא היו חלק משגרת חייה של אחייניתה. "זה לא טוהר וממש לא הסגנון שלה", טענה. "אלו לא האנשים שהיא הייתה מסתובבת איתם. היא הגיעה למסיבה עם אדם שלמד איתה בבית הספר 'הולץ', והעיפו אותו מהלימודים. הוא מעולם לא דרך בבית שלנו והמשפחה שלנו לא הכירה אותו, הוא לא היה חבר שלה טוהר".

לדבריה של ברלינר, טוהר התלוותה אל מתן למסיבת הטבע בגלל שאותו צעיר הזמין אותו שתחגוג איתו שם את יום הולדתו. "היא כתבה לו מזל טוב בפייסבוק, מפה לשם הוא הזמין אותה להצטרף אליו למסיבה", סיפרה. "אין לי מושג אם ידעה בכלל לאן היא מגיעה. אני בטוחה ב-99% שטוהר שלנו בכלל לא ידעה לאן היא הולכת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המסיבה בדרום הארץ בשנה שעברה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"היה לה יום הולדת ברביעי, וביום שישי כשהיא יצאה מהצבא אותו חבר לקח אותה והיא אמרה לו 'אני אחגוג'", המשיכה. "מאז, אותו חבר נעלם. עד היום לא היה לו את האומץ לדפוק פה על הדלת להגיד מה קרה שם. אתה רואה שאתה לא חוזר הביתה עם אותה ילדה שנסעת ואתה לא אומר כלום להורים האלה? תבוא כמו גבר ותגיד את הדברים".

בינתיים, בני המשפחה מנסים לאחות את השברים לאחר האירוע הקשה. "מילים לא יוכלו לתאר את מה שאני מרגישה", אמרה ברלינר. "שלמות היא מילה שהייתה קטנה עבור טוהר. כל הזמן היתה לה שמחת חיים, אהבה ליהנות, אין מצב כזה שלמישהו הייתה בעיה וטוהר לא באה לעזור. היא הייתה פשוט מושלמת".

נוי כהן וטוהר דוד ז"ל. באדיבות המצולמים
נוי יחד עם טוהר בימי הקורס בחיל האוויר/באדיבות המצולמים

נוי כהן, חברתה של טוהר, אמרה כי למרות הזמן הרב שחלף, היא ממשיכה לחשוב עליה מדי יום. "אני מדברת עלייך עם החברות שהיו איתנו בקורס ובטירונות, נזכרות בכמה שהיית טהורה ואיזה בן אדם היית", ציינה.

"אהובה שלי, מדי פעם קופצות לי כתבות עלייך, או תמונות איתך וכל פעם הלב שלי פועם מחדש, ולא מצליחה לעכל שאת לא כאן", הוסיפה. "אף אחד לא יודע מה בדיוק היה שם, ואני רק מתפללת שלא סבלת, שלא כאב לך, אני רק מתפללת שמצאת את מקומך למעלה, ושתחזקי אותנו ואת המשפחה שלך. היית הילדה הכי יפה בגן, גם בגיל 19, כזו היית. נוחי על משכבך בשלום".



(עדכון ראשון: 17:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully