וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת הפדופיליה בהרצליה: המשטרה קיבלה כ-20 פניות נוספות נגד החשוד

16.8.2018 / 8:53

חוקרי המשטרה מתכוונים להציג למאמן הכדוריד בנו ריינהורן ראיות נקודתיות ועדויות של נערות כלפיו במהלך חקירתו. הפניות החדשות נאספו מאז חשיפת הפרשה אתמול ובמשטרה מעריכים כי מאות נערות נוספות נפגעו ממנו

המשטרה קיבלה מאז אתמול כ-20 פניות נוספות נגד מאמן הכדוריד מהרצליה בנו ריינהורן החשוד בעבירות פדופיליה ברשת כלפי כ-140 נערות וילדות - כך נודע לוואלה! NEWS. אלה התקבלו מצד הורים ובני נוער שחשדו כי נפלו קורבן למעשיו, על פי אופי פעילותו שנחשף אתמול בכלי התקשורת.

חוקרי המשטרה צפויים להציג לו במהלך היום (חמישי) עדויות של נערות נגדו וראיות נקודתיות במסגרת חקירתו. לצד הראיות הרבות שנאספו כלפיו ועמן יעומת יוצגו לו גם תרשימי השיחות שניהל לכאורה עם קורבנותיו ושוחזרו על ידי המשטרה באמצעים טכנולוגיים.

במשטרה סבורים כי מאות נערות נוספות נפלו קורבן למעשיו של ריינהורן אך הן טרם אותרו על ידי חוקרי המשטרה. "יש לנו יותר מהנחת עבודה כי מספר הנפגעים שטרם אותרו עומד על מאות, בעקבות ניתוח החומרים שנאספו על ידינו במהלך החקירה הסמויה", אמר גורם במשטרה.

לקריאה נוספת:
עדויות על המאמן בנו ריינהורן החשוד בפדופיליה: "היה תוקפני"

בנו ריינהורן  חשוד פדופיליה וואטסאפ שיחות. עיבוד תמונה
ריינהורן לצד חלק מהתכתבות שניהל לכאורה עם אחת הנערות/עיבוד תמונה

במשטרה מתכוונים בשעות הקרובות לחקור ממושכות את ריינהורן ששמר על זכות השתיקה ולדברי גורמים המעורים בחקירה אף מתייחס בזחיחות ובביטול כלפי החוקרים. בשיחה עם וואלה! NEWS הוסיפו אותם גורמים כי הוא אינו מנסה לחלץ את עצמו מהחשדות כלפיו או להרחיק את עצמו מהם.

גורמים בנבחרת שבה אימן החשוד: "הוא רחוק מהתמונה העולה מהחקירה"

אתמול סיפר הורה לתלמיד בבית ספר בהרצליה שבו אימן ריינהורן קבוצת כדוריד כי היו לו "בעיות של אלימות מילולית מול ילדים" וכן "התנהגות שהיא מאוד תוקפנית כלפי ילדים, לבנים במיוחד". לדבריו, בית הספר המשיך להעסיקו מכיוון שהיה מעוניין לשמור ולקדם את קבוצת הכדוריד, שאף זכתה באליפות בעבר.

"היו עליו תלונות של אלימות מילולית, לא פדופיליה. הוא עבד למרות שלא הייתה לו הכשרה פורמלית והחזיקו אותו בתשלום דרך עמותת בני הרצליה. הוא גם לימד בנות בקבוצת כדוריד, אבל אני לא זוכר תלונות שהיו קשורות לפדופיליה", אמר ההורה. בנבחרת שאותה אימן ריינהורן הופתעו מפרסום החשדות, ואמרו כי מדובר ב"מאמן רגיש, רחוק מהתמונה המצטיירת מהחקירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully