וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועדת השחרורים: עונשו של השר לשעבר סטס מיסז'ניקוב יקוצר בשליש

13.8.2018 / 13:15

מיסז'ניקוב, שכיהן כשר התיירות, נידון ל-15 חודשי מאסר לאחר שהורשע במרמה ובהפרת אמונים במסגרת הסדר טיעון. הוא החל לשאת בעונשו בחודש דצמבר האחרון והוא צפוי להשתחרר בתחילת החודש הבא

צילום: ערן גילווארד, עריכת וידאו: אביב אירגז

(בווידאו: מיסז'ניקוב בשנה שעברה)

ועדת השחרורים קיבלה היום (שני) את בקשתו של שר התיירות לשעבר סטס מיסז'ניקוב, שהורשע במרמה והפרת אמונים, לקצר שליש מעונשו. המשמעות: מיסזניקוב צפוי להשתחרר בתחילת החודש הבא, לאחר תשעה חודשים בכלא.

מיסז'ניקוב נידון ל-15 חודשי מאסר, אותם החל לרצות בדצמבר האחרון בכלא חרמון. הוא הורשע במסגרת הסדר טיעון, כי פעל בניגוד עניינים חמור בזמן שהוביל את תמיכת משרד התיירות, באמצעות תקציב של כמיליון שקל, בפסטיבל הסטודנטים "פאנג'ויה" באילת בשנת 2010. בנוסף, מיסז'ניקוב הודה כי במקביל המליץ למארגני הפסטיבל להעסיק בהפקה את יוליה רוט, עמה ניהל מערכת יחסים קרובה ואינטימית. מלבד המאסר הוטל עליו גם קנס בגובה 70 אלף שקלים.

לקריאה נוספת:
ריבלין דחה את בקשת השר לשעבר סטס מיסז'ניקוב להקלה בעונש מאסרו
אושר הסדר הטיעון עם מיסז'ניקוב: "מתחרט. לא פעלתי מתאוות בצע"
השר לשעבר בדרך לכלא: 15 חודשים למיסז'ניקוב על הפרת אמונים

סטס מיסז'ניקוב נכנס לרצות את עונשו, כלא חרמון, 17 בדצמבר 2017. ערן גילווארג
מיסז'ניקוב בכלא חרמון בשנה שעברה/ערן גילווארג

השופט צחי עוזיאל, שאישר את הסדר הטיעון עם מיסז'ניקוב, אמר עם מתן גזר הדין כי "מדובר בגורם הבכיר ביותר במשרד התיירות, אשר ניצל את רום מעמדו ופעל בניגוד עניינים מהותי ובוטה בנושא שבתחום עיסוקו. זאת, במטרה לקדם רווחים כספיים למי שניהלה איתו קשר קרוב ומוצנע".

לפני כחודשיים דחה נשיא המדינה ראובן ריבלין את בקשתו של מיסז'ניקוב להשתחרר לאחר מחצית מעונשו, בהתאם למתווה החנינות עליו הוכרז לרגל יום העצמאות ה-70. הוא נימק זאת בכך שמדובר בעבירות חמורות של טוהר המידות מצד נבחר ציבור בכיר, שלדבריו אינו מתאים להיכלל במתווה המיוחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully