וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר כבן 40 נורה למוות בבאקה אל-גרבייה; החשוד נמלט מהמקום

הגבר נורה באזור הכניסה הצפונית לעיר שבצפון השרון ומותו נקבע בבית החולים הלל יפה. יחד איתו נורה אדם נוסף שנפצע באורח קשה. כוחות משטרה הוזעקו למקום ופתחו בסריקות בעקבות החשוד והרקע עדיין לא ברור. קרובי משפחתו של ההרוג שהגיעו לבית החולים התעמתו עם מאבטחים

אתר רשמי
ניידת משטרה ליד התחנה המרכזית החדשה, ינואר 2014. ניב אהרונסון
ניידת משטרה/ניב אהרונסון

גבר בן כ-40 נורה למוות אמש (ראשון) בבאקה אל-גרבייה שבצפון השרון. הוא נפצע תחילה באורח אנוש ובהמשך נקבע מותו בבית החולים הלל יפה שבחדרה. יחד איתו נורה אדם נוסף שנפצע באורח קשה ופונה גם הוא אל בית החולים הלל יפה. קרובי משפחתו של ההרוג הגיעו לבית החולים והחלו להתעמת עם מאבטחים לאחר היוודע דבר מותו. המאבטחים ושוטרים שהוזעקו למקום השתמשו בגז מדמיע כדי להשתלט על ההמולה שפרצה במקום.

הירי אירע באזור הכניסה הצפונית לעיר, מכיוון צומת הכלניות, והרקע עדיין לא ברור. המשטרה פתחה בסריקות אחר החשוד בירי, שככל הנראה נמלט מהמקום. מדוברות משטרת החוף נמסר כי כוחות המשטרה בראשות מפקד התחנה יחד עם שוטרים שסורקים את תא השטח וחוקרי זירה של חטיבת הזיהוי הפלילי הוקפצו למקום.

באירוע נוסף שאירע אמש אלמונים ירו לעבר כלי רכב בחזית קניון חולון ופצעו אדם משברי זכוכית. כוחות משטרה שהוזעקו למקום סגרו את הזירה ופתחו בסריקות אחר החשודים, כשהחשד הוא שמדובר בניסיון חיסול. האירוע התרחש בשעה שילדים ובני נוער רבים היו במקום בשיאה של חופשת הקיץ.

עוד בוואלה! NEWS:
עשרות מפגינים ואבטחת שיא: עצרת הימין הקיצוני מול הבית הלבן
"מזימה נגדנו": הלירה הטורקית נמוכה מתמיד ברקע המשבר עם ארה"ב
עשרות אלפי לוחמים מיומנים: צבא המורדים שמקים ארדואן כדי לבלום את אסד

(עדכון ראשון: 3:04)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully