וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לעיני ילדים בשיא חופשת הקיץ: חשד לניסיון חיסול בחולון

13.8.2018 / 0:13

אלמונים ירו הערב לעבר כלי רכב בחזית הקניון בעיר. בעקבות הירי, אדם אחד נפצע קל משברי זכוכית. כוחות משטרה שהוזעקו למקום סגרו את הזירה ופתחו בסריקות אחר חשודים. במהלך הסריקות הוקמו מחסומים בעיר ומחקירה ראשונית עולה כי הירי התבצע בין שני רכבים

אלמונים ירו אמש (ראשון) לעבר כלי רכב בחזית קניון חולון. בעקבות הירי, אדם אחד נפצע קל משברי זכוכית. כוחות משטרה שהוזעקו למקום סגרו את הזירה פתחו בסריקות אחר החשודים, שבמהלכן הוקמו מחסומים ברחבי העיר. התיק הועבר לידי היחידה הארצית לחקירת פשיעה חמורה ובינלאומית (יאחב"ל).

מהחקירה הראשונית עולה כי הירי התבצע בין שני כלי רכב שעמדו בצומת הסמוך לחזית הקניון. החשודים בירי התקרבו עם רכבם לרכב מסוג סקודה שעמד ברמזור, ובו ארבעה צעירים המוכרים למשטרה. האירוע התרחש בשעה שילדים ובני נוער רבים היו במקום בשיאה של חופשת הקיץ.

עוד בוואלה! NEWS:
עשרות אלפי לוחמים מיומנים: צבא המורדים שמקים ארדואן כדי לבלום את אסד
שרי אריסון נחקרה בפרשת שיכון ובינוי: "לא דבק רבב בהתנהלותה"
ח"כ יחימוביץ' טוענת: איתן ברושי הטריד חיילת כשהיה מג"ד

אירוע ירי בחולון 12 באוגוסט 2018. אבי אשכנזי, מערכת וואלה! NEWS
המשטרה פתחה בחקירה. זירת האירוע בחולון, הערב/מערכת וואלה! NEWS, אבי אשכנזי

מוכרת בגלדריה שהייתה עדת ראיה לאירוע סיפרה כי "היורים הגיעו ברכב משא, הם השתמשו כנראה באקדח עם משתיק קול. הם נצמדו לסקודה לבנה ואז שמעתי חמש יריות. אחר כך ראיתי את כל יושבי הרכב הלבן נמלטים בריצה, אחד מהם רץ לגלדריה כשהוא מחזיק את ראשו המדמם וביקש נייר לעצור את הדם. באזור הקניון הייתה בהלה".

אתמול בלילה נורתה למוות אישה בת 36 מחוץ לביתה שנמצא ליד כביש 25 בין באר שבע לדימונה. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו לזירה קבעו את מותה במקום. כוחות משטרה הגיעו גם כן למקום הרצח ופתחו בחקירה. טרם התבררו הפרטים בעניינה.

בתוך כך, לפני כשלושה חודשים נורתה למוות סמר חטיב, בת 32 מיפו ואם לשלושה, בעת שישבה ברכבה בכביש 4313 סמוך למחלף עין הקורא שליד ראשון לציון. באירוע נפצעה גם חברתה של חטיב, בת 23, שישבה על ידה, ומצבה הוגדר קשה. במשטרה העריכו כי הצעירה השנייה נקלעה במקרה לזירת הירי וכי אינה קשורה לניסיון החיסול של סמר.

(עדכון ראשון: 23:01)

  • עוד באותו נושא:
  • חולון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully