וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראמפ הוקלט בחשאי ע"י פרקליטו בשיחה על השתקת דוגמנית לפני הבחירות

בניו יורק טיימס דווח כי ההקלטות נמצאו בפשיטה של ה-FBI על נכסיו של מייקל כהן, שכבר אינו משמש בתפקידו. הם שוחחו, חודשיים לפני הבחירות, על מתן דמי שתיקה לדוגמנית שטענה כי היה לה רומן עמו. פרקליטו של טראמפ: התשלום לא בוצע, זו ראיה מזכה

צילום: CNN, עריכה: אביעד בללי

עורך דינו לשעבר של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ הקליט שיחה שקיים עמו על הסכם שתיקה לדוגמנית לשעבר, כחודשיים לפני הבחירות ב-2016 - כך דיווח הערב (שישי) ה"ניו יורק טיימס". לפי הדיווח, ההקלטות התגלו במהלך פשיטה של הבולשת הפדרלית על נכסיו של מייקל כהן בניו יורק מוקדם יותר השנה.

הפשיטה הייתה חלק מחקירת משרד המשפטים, שבוחן כספי שתיקה שלכאורה שולמו לנשים שטענו כי היו להן יחסים עם טראמפ, בהן גם הדוגמנית קארן מקדוגל, שעליה דיבר עם הנשיא. כהן חשוד בעבירות מס ובהפרה של חוק הבחירות.

בעבר אמר כהן כי הוא מוכן "לספוג כדור" עבור טראמפ, אך לאחרונה הצהיר כי המשפחה שלו והמדינה שלו קודמות למעסיקו לשעבר. דבריו נתפסו כרמז לכך שייתכן שהוא משתף פעולה עם הרשויות, אך אין לכך אישור עד כה.

עורך דינו של כהן, לני ג'יי דייוויס, מסר כי הוא פועל ב"רגישות" ביחס לחקירה, אך הוסיף: "זה מספיק לומר שבזמן שמיעת ההקלטה, מר כהן לא נפגע. כל ניסיון לעשות ספין לא ישנה את מה שיש בקלטת".

קרן מקדוגל לצד דונלד טראמפ. twitter, צילום מסך
טראמפ ומקדוגל/צילום מסך, twitter

לפני הבחירות ב-2016, מקדוגל מכרה את הסיפור שלה למגזין "Enquirer", שבבעלות חבר קרוב של טראמפ. היא סיפרה כי תמורת 150 אלף דולר היא העניקה למגזין בלעדיות על זכויות הסיפור ונאסר עליה לדבר באופן גלוי על הרומן. עם זאת, המגזין לא פרסם את סיפורה והיא אמרה כי היא רומתה.

ב"וושינגטון פוסט" דווח כי טראמפ וכהן דנו באפשרות לשלם לחברת האם של המגזין, "American Media Inc", על זכויות הסיפור של הדוגמנית, שסיפרה כי ניהלה רומן בן עשרה חודשים עם טראמפ ב-2006 - שנה אחרי שנישא למלניה. ב"וול סטריט ג'ורנל" דווח כי השיחה הייתה פנים מול פנים וכי ההקלטה הסתיימה בתוך פחות משתי דקות.

רשויות החקירה הפדרליות ביקשו, לפי דיווחים שונים, את רישומי המגזין על התשלום שהעניק לדוגמנית.

רודי ג'וליאני, אחד מעורכי דינו הנוכחיים של הנשיא, אישר כי התקיימה שיחה שכזו. עם זאת, הוא טען כי כי הכסף מעולם לא הועבר וכי ההקלטה עצמה היא "ראיה מזכה חזקה". בהמשך הוא אמר לניו יורק טיימס כי השניים שוחחו למעשה על קניית הזכויות מהמגזין, כך שהם ישלמו ל- Enquirer את הסכום שקיבלה מקדוגל.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
מייקל כהן, פרקליטו של דונלד טראמפ. AP, AP
עלול לסבך את הנשיא. מייקל כהן/AP, AP

כשנשאל על הטענות בעבר, הכחיש טראמפ את קיומו של הרומן עם מקדוגל ואמר כי הוא לא מכיר שום הסכם כספי שנחתם עמה. במאי הודה הנשיא כי הוא פיצה את כהן על תשלום שנתן לאישה אחרת שטענה שקיימה רומן עם טראמפ - זאת אחרי שבתחילה הכחיש כי ידע על 130 אלף הדולרים שניתנו לשחקנית הפורנו סטורמי דניאלס.

הסכמי שתיקה מסוג אלו אינם שלעצמם לא חוקיים, אך הם עשויים להוות הפרה של חוקי מימון בחירות בתור תשלום לא מדווחים שנועדו לקבור סיפורים מביכים על מועמד פוליטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully