וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: השודד חשב לתקוף טרף קל - וזכה למענה מפתיע והולם במיוחד

18.7.2018 / 21:40

תושב עכו בן 24 שניסה לשדוד אישה שמשכה את כספה בכספומט, נתקל בתגובה נחושה, כשהקורבן לא נרתעה והכתה את התוקף - עד שנמלט מהמקום. החשוד המוכר למשטרה אותר, נעצר ובהמשך יוגש נגדו כתב אישום

צילום: מצלמות אבטחה, עריכה: שניר דבוש

במשטרת עכו התקבל בתחילת השבוע דיווח על תקיפת אישה בסמוך לכספומט שברחוב בן-עמי שבעיר. בדיווח נמסר כי צעיר שדד אישה שהגיעה כדי להוציא כסף מהכספומט.

מצלמות האבטחה של הבנק תיעדו את השוד, ובסרטון נראה השודד עומד וממתין מאחורי האישה בתור בניסיון למשוך כסף, כשהוא מעמיד פני אזרח תמים. לאחר כמה שניות הוא נראה שולח את ידו בפתאומיות לעבר הכספומט ומנסה למשוך בכוח את כספה. אולם, באופן שהפתיע גם את השוטרים, האישה לא נשארה חייבת והחלה להדוף בנחישות את השודד בניסיון לתפוס בצווארו. תוך כדי המאבק, נראה כי החשוד הצליח להרחיק לרגע את הקורבן, אך האישה חדורת המוטיבציה נראית מזנקת עליו שוב בחזרה תוך כדי מנוסתו מן הזירה.

עוד בוואלה! NEWS:
"מאמץ אחרון, אימא חושדת": ההתכתבויות בפרשת הרצח ביפו נחשפות
מתנחלים יידו אבנים לעבר כוח מג"ב ביצהר; לוחמת נפצעה קל
הפרקליטות הסירה את התנגדותה: יונתן היילו צפוי להשתחרר ביום שני

תיעוד: גבר צעיר ניסה לשדוד אישה בכספומט ונתקל בהתנגדות מפתיעה. אתר רשמי, אתר רשמי
האישה הצליחה להפתיע את השוטרים. הנשדדת מזנקת לעבר החשוד, השבוע/אתר רשמי, אתר רשמי

לבסוף, תיאורו המדויק של לבוש החשוד, סייע לכוחות המשטרה שערכו סריקות לאתר ולעצור אותו. מדובר בתושב ויליד העיר עכו, בן 24, ומסתמן כי הוא מוכר למשטרה מאירוע אחר שביצע עוד בתחילת החודש, שבמסגרתו נפתח לו תיק בגין החזקת רכוש גנוב. הפרקליטות צפויה להגיש בהמשך כתב אישום בגין השוד נגד החשוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully