וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במשטרה קראו להימנע משמועות סביב חטיפת הילד מקלנסווה: "פוגע בחקירה"

במשטרה ביקשו להבהיר כי אין להסתמך על מידע המופץ מגורמים לא מוסמכים על אודות חטיפתו של כרים ג'מהור מפתח ביתו. כ-200 איש הפגינו מול תחנת משטרת קדמה בטייבה במחאה על מה שכינו "אזלת היד של המשטרה"

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: שניר דבוש

משטרת ישראל הוציאה היום (חמישי) הודעה חריגה לעיתונות בנושא חטיפת הילד כרים ג'מהור מקלנסווה וקראה לציבור להימנע מהפצת שמועות בפרשה. זאת לאחר "גל שמועות שאין בינן לבין המציאות כל קשר" שהופץ לדבריה בימים האחרונים לאחר חטיפתו של ג'מהור, בן שבע, שלשום מפתח ביתו. במשטרה הוסיפו כי "אין להתייחס לאף שמועה מגורם בלתי מוסמך" וכי אלו עלולות "לפגוע בחקירה, כמו גם במאמצים לאיתורו והשבתו של הקטין לחיק משפחתו".

בתוך כך הפגינו הערב זה היום השני ברציפות כ-200 איש מול תחנת משטרת קדמה בטייבה, ומחו נגד מה שכינו "אזלת היד של המשטרה" בחקירת הפרשה. המפגינים נשאו שלטים ולבשו חולצות שעליהם תמונתו של ג'מהור. כמה מהם התעמתו עם השוטרים במקום וקראו לעברם קריאות מחאה.

לקריאה נוספת:
"כולנו כרים": נמשכים החיפושים אחר בן השבע שנחטף מקלנסווה
תיעוד: רעול פנים מזנק על בן השבע מקלנסווה - וחוטף אותו

כרים ג?מהור בן 7 מקלנסווה, אשר נחטף מאזור המשולש. באדיבות המשפחה, מערכת וואלה! NEWS
כרים ג'מהור/מערכת וואלה! NEWS, באדיבות המשפחה

מוקדם יותר האריך בית משפט השלום בראשון לציון בשבעה ימים את מעצרם של ארבעה חשודים במעורבות בפרשה - שלושה תושבי לוד, בני 26, 27 ו-41, וכן תושב רמאללה. המשטרה חושדת כי הארבעה היו מעורבים בחטיפתו של ג'מהור לצורך סחיטת בני משפחתו. שניים מהם נעצרו באזור בית שמש, סמוך לכביש המוביל לחברון; דבר שחיזק את הערכת החוקרים כי הילד הועבר לשטחי הרשות הפלסטינית.

לטענת המשטרה, המפכ"ל רוני אלשיך קיים אמש הערכת מצב מיוחדת במחוז מרכז שנועדה "לעקוב מקרוב אחר התקדמות החקירה ומאמצי המשטרה להשיב את הילד לחיק משפחתו, בריא ושלם". עוד נמסר כי "משטרת ישראל תוסיף ותעדכן באופן רציף ומסודר בחקירה זו, ככל שיהיו התפתחויות, וניתן יהיה לעדכן מבלי לשבש או לפגוע בחקירה ובמאמצים להחזיר את הילד בשלום למשפחתו".

אביו של ג'מהור, ג'אבר, הוא קבלן אמיד והמשפחה גרה בשכונת וילות בקלנסווה. לדברי שכניו, בחודש שעבר פתחו אלמונים באש אל עבר הבית ונמלטו מהמקום. עוד הוסיפו כי לפני כשנה נחטף אחד מילדיו האחרים של האב בשל סכסוך כספי, אך הושב לאחר שעות ספורות לביתו. אולם, משפחתו של ג'מהור הכחישה את הטענות.

עוד באותו נושא

חטיפת הילד מקלנסווה: "אחיו נחטף לפני כשנה והושב אחרי כמה שעות"

לכתבה המלאה
מפגינים מול תחנת המשטרה בטייבה מוחים נגד "אזלת יד" בחקירת חטיפת הילד כרים ג'מהור, 12 ביולי 2018. ללא, מערכת וואלה!
מפגינים מול תחנת המשטרה בטייבה, היום/מערכת וואלה!, ללא

חבר הכנסת איימן עודה, יו"ר הרשימה המשותפת שהשתתף בהפגנה אמר "חייבים להחזיר את כרים למשפחתו! האלימות והפשיעה בחברה הערבית חצתה כל גבול בחטיפת הילד והמשטרה מתמהמהת מלמלא את חובתה להחזיר את הילד הביתה ולהעניש את האחראים. אם המשטרה תיכשל בלמצוא את כרים - אף הורה לא יוכל יותר לשלוח את ילדיו בביטחון לבית הספר. כולנו יודעים שאילו היה זה ילד מכפר סבא ולא מקלנסאווה כל המשטרה וכל המדינה הייתה על הרגליים. אנחנו לא חצר אחורית, אנחנו דורשים ביטחון!".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איימן עודה בהפגנה בקלנסווה, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully