וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שתועדה במצלמות: גננת מרמת גן נעצרה בחשד שהכתה ילדים

סיגל אלקיים בת ה-38 נעצרה בחשד שהכתה ילדים בגן בעיר ומעצרה הוארך עד ראשון."אני מפלצת", אמרה בחקירתה כשאומתה עם ההקלטות. זהו מקרה התעללות נוסף שנחשף בתקופה האחרונה בגנים בארץ, אחרי פתח תקווה וגבעתיים

הקטנטנים של יעל/צילום: אור רביד ויותם רונן

סיגל אלקיים, גננת בת 38 מרמת גן נעצרה אתמול בחשד להתעללות בילדים בגן בעיר, בעקבות שורת תלונות שהוגשו נגדה. הבוקר (שישי) האריך בית משפט השלום בתל אביב את מעצרה עד יום ראשון. המקרה מצטרף לשורה של חשדות לאלימות בגנים בשבועות האחרונים.

במהלך חקירתה במרחב דן המשטרה הציגו בפניה חוקרי המשטרה את צילומי מצלמות הגן ובהם היא נראית מכה על פי החשד כמה ילדים. כשנשאלה אלקיים, מה הייתה אומרת אם הייתה צפוה בסרטון כזה ברשת, אמרה "הייתי חושבת שהיא שעושה את זה היא מפלצת, אני מפלצת".

אמה של פעוטה בפעוטון ברמת גן אמרה בשיחה עם וואלה!NEWS כי "מנהלת הגן כינסה את כל הוריה הגן לישיבה דחופה, במהלכה היא בשרה לנו על החשדות נגד הגננת. לפי מה שהיא סיפרה הורים ככל הנראה תיעדו במצלמה נסתרת את הגננת סיגל אלקיים מכה ילדים. אלקיים היא גננת של הקבוצה הצעירה בפעוטון"הקטנטנים של יעל".

לדבריה, "הורים כולם בסערת רגשות גדולה. זה כל כך לא מתאים לסיגל, היא אוהבת ומגוננת על הילדים שלנו, זה ממש לא מתאים לה, לא יודעת מה אעשה ביום ראשון, אם אשלח את הילדים לגן, השבוע עוד ראינו את סיגל בעבודה".

עוד בוואלה! NEWS:
תושב הקריות בן 50 נעצר בחשד לאונס בתה בת ה-12 של חברתו
דיווחים: ארה"ב הטילה מכסים בשווי 50 מיליארד דולר על סין
חקירת השחיתות בחדרה: יו"ר האופוזיציה בעירייה נתן עדות בפרשה

גן הילדים "הקטנטנים של יעל" ברמת גן שבו תועדה גננת /שהכתה ילדים. מערכת וואלה! NEWS
גן הילדים "הקטנטנים של יעל" ברמת גן/מערכת וואלה! NEWS

זאת לא פעם ראשונה שאלקיים מסתבכת עם הורים, לפני שנתיים התנהל משפט בית הדין לתביעות קטנות, אז טענו הורים לתזונה לא לקויה שקיבלו ילדיהם מאותה גננת.לדברי אותה אם, בנותיה של מנהלת הגן שעובדות בסייעות בגן, נחקרו במהלך השבוע ותושאלו לגבי הגננת שנעצרה.

הורה אחר הוסיף: "בשעתיים האחרונות סערה גדולה בשכונה שלנו בעקבות הסיפור, השכונה היא שכונת מרום נווה, מגיעים לגן ילדים מכל האזורים, אין אחד שמלא מדבר על זה", ההורה הוסיף, "במיוחד אחרי האירועים הקשים בפתח תקווה וגבעתיים - אנחנו דורשים לדעת מה קרה שם".

עו"ד נבון קצב, המייצג את הורה הפעוט שעל פי החשד חווה התעללות, ציין כי "ההורים נסערים מהפרשה ובפרט לנוכח החלטת בית המשפט להאריך את מעצרה של הסייעת החשודה על סמך ראיות המקימות חשד סביר למעשים פלילייים חמורים. אנו לא נסתפק כמובן בהבעת צער וחרטה מצד הסייעת החשודה בנסיבות החמורות האלה, נמתין לסיום חקירת המשטרה ונעמוד על כך שהדין ימוצה עם כל מי שיימצא כי ביצע או שיתף פעולה במעשה או במחדל ובכלל זה עצם עיניים".

הוסיף כי הורי הפעוט קראו להורים נוספים גן "הקטנטנים של יעל" החושדים שגם ילדיהם חוו אלימות לפנות מיד לגורמי המקצוע ואם נדרש לדעתם אז גם למשטרת ישראל על מנת לבדוק זאת. "כאמור מאחר והדברים נמצאים בחקירת משטרה הרי שעל מנת שלא לשבש חלילה את החקירה לא נוכל למסור בשלב זה פרטים נוספים". 

עוד באותו נושא

אשת צוות נוספת נעצרה בגן בגבעתיים: "אטפל בבעיותיי הנפשיות"

לכתבה המלאה

עובדות הגן בגבעתיים שוחררו למעצר בית

השבוע נעצרו ליהיא בן דניאל, סייעת בגן הילדים בגבעתיים בחשד שהתעללה בפעוטות שהיו תחת השגחתה המשטרה ועובדת נוספת במקום, אביבה דהן בת 66 תושבת העיר - בחשד שפגעה בילדים.

הסייעת בן דניאל שוחררה היום למעצר בית של שבוע, במהלכו צפויה הפרקליטות להגיש נגדה כתב אישום. גם הגננת אביבה דהן שוחררה למעצר בית עד יום ראשון בלבד. בנוסף היא הורחקה ל-30 יום מגן הילדים בגבעתיים, במהלכם גם נאסר עליה ליצור קשר עם מעורבים אחרים בפרשה, וכן הוטל עליה איסור ל-60 יום לעסוק בכל עבודה הקשורה לילדים.

המשטרה עצרה השבוע את בן דניאל, בעקבות תלונה שהגיש אב לילדה בת שנתיים בגין פגיעה בבתו, שלדבריו ספגה מכות במהלך שהותה בגן. הסייעת בן דניאל, חשודה שהכתה ובעטה בילדים נוספים ובידי המשטרה תיעוד ממצלמות וידאו המותקנות בגן, המראה על פי החשד לפחות מקרה אחד נוסף של פגיעה בילדים.

סנגורה של דהן, עו"ד אלון אייזנברג, אמר בעקבות ההחלטה: "אני מברך על החלטת בית המשפט שהחליט לשחררה, למרות הלחץ הציבורי הגדול שמופעל עליו".

אינה סקיבנקו שהואשמה בהריגת התינוקת יסמין וינטה בגן הילדים. מתוך פייסבוק, צילום מסך
מואשמת בהריגה. אינה סקיבנקו/צילום מסך, מתוך פייסבוק

הפרקליטות הגישה השבוע כתב אישום נגד אינה סקיבנקו, הסייעת מהגן בפתח תקווה באשמת הריגת הפעוטה יסמין וינטה בת השנה. מלבד האישום הנוגע למותה של וינטה, הסייעת בת ה-23 מאוקראינה הואשמה בעבירות רבות של בתעללות בחסר ישע בידי גורם אחראי. הפרקליטות תבקש את הארכת מעצרה עד לתום ההליכים.

  • עוד באותו נושא:
  • רמת גן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully