וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: אנס את בתה בת ה-12 של חברתו - והכניס אותה להריון

15.6.2018 / 9:54

על פי החשד, הגבר נהג לאנוס את הילדה לאורך תקופה ארוכה. בית חולים בחיפה דיווח למשטרה כי הילדה הגיעה עם תלונות על כאבי בטן, ולאחר בדיקות התגלה כי היא בחודש השני להריונה. לאחר בדיקות נוספות נעצר החשוד. מעצרו הוארך בחמישה ימים

אקדחים, אזיקים וניידת משטרה. ניר לנדאו, מערכת וואלה!
החשוד אותר באזור הצפון/ניר לנדאו, מערכת וואלה!

תושב קריית אתא כבן 50 נעצר בחשד כי אנס את בתה בת ה-12 של חברתו לחיים. בית משפט השלום בחיפה האריך היום (שישי) את מעצרו בחמישה ימים. בדיווח שהתקבל במשטרה מבית חולים בחיפה, במסגרת בדיקות שערכו לילדה שהופנתה אליהם לאחר שהתלוננה על כאבי בטן, התגלה כי הקטינה בחודש השני להריונה.

המשטרה פתחה באופן מיידי בחקירת המקרה, שבמסגרתה נגבתה עדות מהילדה על ידי חוקרת ילדים. בתחילה טענה הילדה כי חברה בן ה-17 הוא האב. במשטרה התעקשו לבחון כיוון חקירה נוסף, שאישר עם קבלת הממצאים, כי האב הוא לא אחר מאשר בן הזוג של אמה של הבת, נהג משאית במקצועו, הגר עמם בבית. לפני כעשרה ימים עברה הנערה הפלה וניטלו מהוולד דגימות דנ"א. אמש עצרו החוקרים את הגבר שהתברר כי הדנ"א שלו תואם. זאת לאחר שבמהלך הימים האחרונים, בתחבולת חקירה סמוייה, הם אספו את הדנ"א שלו.

עוד בוואלה! NEWS:
דיווחים: ארה"ב הטילה מכסים בשווי 50 מיליארד דולר על סין
בגלל הטיה נגד ישראל: "ארה"ב צפויה לפרוש ממועצת זכויות האדם"
חקירת השחיתות בחדרה: יו"ר האופוזיציה בעירייה נתן עדות בפרשה

משטרה הוזעקה ולחוקרת ילדים סיפרה הילדה כי "חבר שלה כבן 17 הוא האבא". הגרסה הזו נבדקה אבל במקביל פתחה המשטרה בחקירה סמויה אינטנסיבית וממצאיה הכו בהלם את החוקרים ואת האימא שעדיין לא מעכלת את העניין.מאמש מלווים אנשי אגף הרווחה של עיריית קריית אתא את האמא והילדות. הילדה הועברה למרכז חירום. מאז הגילוי היא מתקשה לתקשר. אחותה של הילדה מתלוננת על אלימות נגדה מצידו. עוד שלושה ילדים בוגרים מתגוררים מחוץ לבית, ככל הידוע לגבר יש שני ילדים מקשר קודם והם מתגוררים בנפרד.

עו"ד סאהר פאר אמר בהתייחסות כי "בדיקות מעבדות המז"פ אינן חזות הכל" וכי למד על הטענות לממצאים רק מהתקשורת. "בדיון סירב נציג המשטרה לאשר או להכחיש ממצאי דנ"א, אמר .

לדברי מנכ"לית איגוד מרכזי הסיוע לנפגעות ולנפגעי תקיפה מינית אורית סוליציאנו, "למרות העלייה במודעות לתופעת הפגיעות מיניות, מדי יום עדיין אלפי ילדות וילדים עוברים ניצול ופגיעה בתוך המקום הכי בטוח - הבית והמשפחה. 1 מתוך כל שבעה ילדים במדינת ישראל עובר גילוי עריות, אך במרבית המקרים הסביבה אינה רואה ואינה יודעת לזהות. כל רופא, מורה ועובד סוציאלי במדינת ישראל חייב לעבור הכשרה מקצועית בתחום כדי שיוכל לזהות את סימני המצוקה והקריאות המושתקות לעזרה כדי לעצור מוקדם ככל האפשר את הזוועה".

(עדכון ראשון: 8:57)

  • עוד באותו נושא:
  • אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully