וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורת בסביבת ארדן נגד אלשיך: "המפכ"ל הסיר את כל המסיכות"

24.5.2018 / 6:30

גורם בכיר בסביבת השר לביטחון פנים אמר בעקבות דברי אלשיך, כי כעת "אנו נמצאים בספירה אחרת", לאחר שלדבריו אלשיך תקף את ראש הממשלה באופן אישי. "הוא ירה לכל הכיוונים. אין ספק שאנחנו מקום אחר בהתנהלות שבין המשטרה לממשלה"

צילום: יותם רונן, עריכה: שניר דבוש

בכיר בסביבת השר לביטחון פנים גלעד ארדן מתח ביקורת על נאומו אמש (רביעי) של מפכ"ל המשטרה רוני אלשיך, לאחר שלדבריו 'נתן את נאום חייו' בכנס "ליברל" באוניברסיטת תל אביב. "אנחנו נמצאים עכשיו בספירה אחרת", אמר הבכיר. "המפכ"ל הסיר את כל המסכות מעל פניו ותקף את ראש הממשלה באופן אישי".

"המפכ"ל ירה לכל הכיוונים", הוסיף הבכיר בסביבת ארדן. "אין ספק שאנחנו בהחלט במקום אחר בכל הקשור להתנהלות שבין המשטרה לממשלה".

עוד בוואלה! NEWS:
חמינאי הציב לאירופה שבעה תנאים להישארות איראן בהסכם הגרעין
פרסום ראשון: מנדלבליט וניצן הגיעו לכנסת; אמסלם ביקר את המשטרה
בכיר במשטרה על חקירת רצח אשת עד המדינה: "הפעם - התיק סגור"

מרכז השליטה המשודרג של אגף התנועה בבית דגן  מפכ"ל המשטרה רוני אלשך גלעד ארדן. אלעד מלכה, מערכת וואלה! NEWS
בסביבת השר הופתעו מעוצמת הדברים. השר ארדן והמפכ"ל אלשיך/מערכת וואלה! NEWS, אלעד מלכה

בסביבת ארדן הופתעו מעוצמת דבריו של אלשיך, שהתבקש להתייחס לסערה סביב ניצב יורם הלוי, שלגביו טען כי קיים קשר פסול עם ראש הממשלה. "אני לא מופתע מהשאלה כי התרגלתי במשך השנתיים וחצי האחרונות שאני פוגש נושאים בעיתון שלא היה לי שום מושג על קיומם", אמר אלשיך. "יש כנראה בעלי עניין שרוצים לגרור את משטרת ישראל לשיח שבעיני הוא שיח מאוד לא ערכי, מאוד לא רלוונטי וסיבותם עמם, אני מזהה יותר מווקטור אחד אז אני לא רוצה לומר שיש רק גורם אחד ואנחנו מסרבים בתוקף להיכנס לסחרור הזה, הוא לא נכון. אני פוגש בניצב יורם הלוי, משוחח איתו בטלפון, פוגש איתו לשיחות עבודה, מגיע אליו לשטח, יושבים יחד בהערכות המצב, ולא מרכל לא עליו ולא על אחרים עם עיתונאים".

באשר לחקירות ראש הממשלה, ולאמירותיו בדבר נחיצותן של המלצות המשטרה אמר: "הטענות לא נכונות. מנסים לגרור אותנו לוויכוח פוליטי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
המפכ"ל רוני אלשיך, במועדון העסקי אקדמי של אגודת הידידים של אוניברסיטת תל אביב. אהוד אמיתון, TPS, מערכת וואלה! NEWS
אלשיך בכנס בתל אביב, אתמול/מערכת וואלה! NEWS, אהוד אמיתון, TPS

במהלך הכנס אלשיך ציין כי מתוקף תפקידו יפעל בדיוני ועדת המינויים למפכ"ל הבא למינוי מפכ"ל מתוך שורות המשטרה. "ברגע שיזמנו אותי לוועדה, אומר מה שאני חושב", ציין אלשיך, תוך הימנעות מהתייחסות לשאלה אם ניצב יורם הלוי ראוי לתפקיד. "זה לא תחרות בין מועמדים במשטרה ונדמה לי שזה לא נכון לעסוק באף קצין ולהשוות אותו או לא להשוות אותו לקצינים אחרים. אני חושב שהתפקיד שלי הוא למקסם את האפשרות להביא מפכ"ל מתוך המשטרה. יש קצינים מצוינים בתוך הארגון".

הוא אף התייחס לסוגיית הארכת כהונתו בצל חקירות ראש הממשלה. "אני לא ביקשתי להיות מפכ"ל, ומבחינתי - כל עוד מבקשים ממני, אשקול זאת בחיוב", הבהיר. "קדנציה של שלוש שנים היא קצרה מדי לשינויים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully