וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו מאזן לוואלה! NEWS לאחר הניתוח שעבר: מצבי הבריאותי טוב

15.5.2018 / 22:46

יו"ר הרשות הפלסטינית בן ה-83 שעבר כמה אשפוזים וטיפולים רפואיים, שב והדגיש בשיחה עמו כי הוא מחויב לפתרון שתי המדינות ותהליך השלום בין ישראל והפלסטינים. אבו מאזן לא התייחס לאירועים האחרונים ברצועת עזה

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן, שעבר היום (שלישי) ניתוח באוזנו, אומר בשיחה עם וואלה! NEWS כי מצבו הבריאותי טוב. אבו מאזן, שעבר את הניתוח ברמאללה שב והדגיש בשיחה את מחויבתו לתהליך השלום, לפתרון שתי המדינות ו"הסכם שיביא להקמת מדינה פלסטינית לצד מדינת ישראל".

יו"ר הרשות הפלסטינית בן ה-83 עבר כמה אשפוזים וטיפולים רפואיים בחודשים האחרונים. בשיחת הטלפון שקיים מרמאללה, אבו מאזן לא התייחס לאירועים האחרונים ברצועת עזה.

עוד בוואלה! NEWS:
חמאס במסר לצה"ל: נרגיע את האלימות בתמורה להפחתת התקיפות
"חלום השלום מת ביום שני": כך סיקרו בארה"ב את ההפגנות בעזה
ברקע האירועים בעזה: נתניהו שוחח עם מרקל ומקרון

השואה ע"פ אבו מאזן- יו"ר הרשות הפלסטינית: "השואה היא תוצאה של "התנהגות חברתית" של יהודים". רויטרס
הבהיר כי מצבו טוב לאחר הניתוח שעבר. אבו מאזן/רויטרס

אתמול הכריז אבו מאזן על שלושה ימי אבל, בעקבות מותם 61 המפגינים בעימותים מול כוחות צה"ל ברצועה. הוא אמר כי השגרירות האמריקנית בירושלים היא "התנחלות אמריקנית-ישראלית" ושב על התנגדותו לכך שוושינגטון תשמש מתווכת בהליך השלום באזור. באש"ך קראו לשביתה כללית מחר בגדה ובעזה.

לפני כעשרה ימים התנצל אבו מאזן על אמירותיו האנטישמיות בזמן כינוס המועצה הלאומית הפלסטינית לפיה מ"עשיהם של היהודים הביאו לכך שנרדפו באירופה" בזמן השואה, וכי "לא בשל דתם, כי אם בשל פעילותם החברתית הקשורה להלוואות בריבית, בבנקים וכו'".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
הלוויתה של התינוקת שנהרגה משאיפת עשן מההפגנות בגבול רצ"ע. רויטרס
יו"ר הרשות הכריז על שלושה ימי אבל. הלוויות ההרוגים בהפגנות בעזה, היום/רויטרס

"השואה הייתה הפשע המרושע ביותר בהיסטוריה", אמר אבו מאזן. "לא התכוונתי לפגוע, אני מדגיש כמה אני מכבד את האמונה היהודית". עם זאת, שר הביטחון אביגדור ליברמן דחה את התנצלותו. "‏אבו מאזן הוא מכחיש שואה עלוב, שכתב דוקטורט על הכחשת שואה ולאחר מכן גם פרסם ספר על הכחשת שואה", כתב שר הביטחון בטוויטר. "כך יש להתייחס אליו. התנצלותו לא מתקבלת".

דבריו של יו"ר הרשות עוררו תגובות נזעמות וגינויים בארץ ובעולם, ובמאמר מערכת של הניו יורק טיימס נקרא אבו מאזן בן ה-82 לפרוש מתפקידו. למרות זאת, הוא נבחר פעם נוספת ליו"ר אש"ף, בתום כינוס המועצה הלאומית הפלסטינית שנמשך ארבעה ימים.

אבי יששכרוף על פגישתו עם אבו מאזן ב-103fm:

  • עוד באותו נושא:
  • אבו מאזן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully