וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנייה על חיסול המהנדס במלזיה: "ישראל מעבירה את קרבותיה לחו"ל"

סוכנויות הידיעות, טל שלו ודנה ירקצי

22.4.2018 / 1:18

ראש הלשכה המדינית של חמאס טען כי המוסד עומד מאחורי ההתנקשות בד"ר פאדי אל-בטש בקואלה לומפור. לדבריו, חמאס הוציא משלחת מיוחדת למלזיה כדי לחשוף את פרטי האירוע. "התזמון מכוון". בנט: אסור שהמהנדס יובא לקבורה בעזה בטרם יוחזרו גופותיהם של גולדין ושאול

צלמים זמניים מורשים

ראש הלשכה המדינית של חמאס איסמעיל הנייה האשים אמש (שבת) את המוסד הישראלי בהתנקשות בד"ר פאדי אל-בטש, המהנדס שנרצח אתמול בלילה בקואלה לומפור בירת מלזיה. "התזמון של החיסול מכוון", אמר הנייה, והוסיף כי חמאס הוציא משלחת למלזיה כדי לחשוף את פרטי האירוע. "לאויב הישראלי יש חשבון פתוח מול העם הפלסטיני, והוא מעביר את הקרב שלו לחו"ל".

"ביקשנו מממשלת מלזיה לפתוח בחקירה מהירה של ההתנקשות באל-בטש", אמר הנייה בסוכת האבלים שהוקמה בעיר עזה. "המוסד פועל לפגוע במנופי המדע וברנסאנס של האומה האסלאמית".

אל-בטש בן ה-35 חוסל בירי בצאתו ממסגד בקואלה לומפור. מהמשטרה המקומית נמסר כי שני רוכבי אופנוע אלמונים ירו לעברו כעשרה כדורים, מהם נהרג במקום. סגן ראש ממשלת מלזיה, אחמד זאהיד המידי, אמר כי אל-בטש הפך ככל הנראה לעול עבור סוכנות מודיעין זרה "העוינת את פלסטין". הוא הוסיף כי המתנקשים היו גברים לבנים שרכבו על אופנועי ב.מ.וו.

עוד בוואלה! NEWS:
האקדמיה של חמאס: המסר בחיסול המהנדס העזתי על אדמת מלזיה
רוסיה: אחרי התקיפות, אין מניעה מוסרית להעברת S-300 לאסד
איראן מאיימת: ישראל תהיה תחת אש מצפון ומדרום, אין לאן להימלט

ראש הלשכה המדינית של חמאס אסמאעיל הנייה מבקר בסוכת האבלים של אחד מהרוגי ההפגנות בגבול רצ"ע בשישי האחרון 21 באפריל 2018. טוויטר, מערכת וואלה! NEWS
הנייה בסוכת האבלים בעזה, היום/מערכת וואלה! NEWS, טוויטר

אתמול נמסר מחמאס כי "הוא היה אחד מאנשינו, ותרם לסוגיה הפלסטינית". על פי כמה דיווחים נראה כי אל-בטש היה קרוב משפחתו של תייסיר אל-בטש, בכיר חמאס בעזה.

יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט קרא להתנות את הבאת גופתו של אל-בטש לקבורה בעזה בהחזרת גופותיהם של החיילים השבויים בידי חמאס. "אסור שאיש הזרוע הצבאית שנהרג במלזיה יובא לקבורה בעזה, בטרם שחרור גופותיהם של הדר גולדין ואורון שאול, על מנת שיובאו לקבורת ישראל". לדברי בנט, הוא יציג את הדרישה הזו היום בישיבת הקבינט המדיני-ביטחוני.

משפחת גולדין פנתה בנושא לגורמים בצה"ל ובממשלה בדרישה שלא להתיר את קבורתו של אל-בעזה. "הבהרנו לכל הנוגעים בדבר שעמדתנו בעניין זה ברורה ונחרצת ושאין להשיג את גופתו של אל-בטש לקבורה בעזה. אנו משוכנעים שישראל צריכה לפנות בעניין הזה גם למצרים ולא לאפשר את העברת הגופה של המחבל דרך מעבר רפיח".

(עדכון ראשון: 21:45)

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
זירת הרצח קואלה לומפור פאדי אל באטש. -, מערכת וואלה! NEWS
זירת ההתנקשות בקואלה לומפור, הלילה/מערכת וואלה! NEWS, -

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully