וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זיכרון ועצמאות בצל האיום מצפון: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

יעקב אילון

17.4.2018 / 14:00

הערב ייפתחו אירועי יום הזכרון לחללי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה, איראן מאיימת להגיב על התקיפה הישראלית בסוריה, המשטרה תמחק רישומים פליליים, גיל שוויד מקבל פרס ישראל ופרויקט "החלל שהותרתי" ו"זכרון על הקיר"

צילום: רוני כנפו,יותם רונן עריכת וידאו:ניר חן

מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה מועברת מדי יום בשידור חי מהאולפן ומשודרת באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה:

בשעה 20:00 הערב תשמע צפירת דומייה ומדינת ישראל תתייחד עם 23,645 חללי מערכות ישראל ו - 3,134 נפגעי פעולות האיבה. בשנה האחרונה נוספו לרשימה זו 71 חיילים שנפלו, 30 נכי צה"ל שהלכו לעולמם ו- 12 אזרחים שנרצחו בפעולות איבה.

יממה לפני יום העצמאות ה-70 מצבה הבטחוני של ישראלי מתוח. צה"ל מפרסם הוכחות לכך שאיראן מחזקת באופן משמעותי את הנוכחות שלה על אדמת סוריה כולל זרוע אווירית ומשלוחי נשק, כאשר ברקע האיום האיראני להגיב על הפצצת שדה התעופה T4 המיוחסת לישראל. הפרשן אמיר אורן והפרשן לעניני ערבים אבי יששכרוף עם הפרטים.

מפכ"ל המשטרה נותן סיכוי מחדש למי שיש להם רישום פלילי לרגל חגיגות ה-70 למדינה. אבי אשכנזי הכתב לענייני משטרה עם הדיווח.

גיל שווייד מייסד אימפריית אבטחת המידע צ'ק פוינט, יקבל השנה את פרס ישראל הראשון בתחום ההיי טק. יעקב אילון פגש אותו לשיחה.

מטס חיל האוויר ביום העצמאות, השנה יהיה גדול במיוחד. לקראתו התראיין מבסיס חיל האוויר בפלמחים סא"ל ג', טייס מסוק בלק הוק.

ערב יום הזכרון התארחה באולפן ורדה פומרנץ, אמו של דניאל ז"ל שערב כניסתו לעזה בצוק איתן דיברה איתו בטלפון. השיחה הזו הפכה לסרטון יוצא דופן בהפקת בית אביחי.

אבינועם כהן היה בן 22 כשנהרג בהתהפכות משוריין בגולן לפני כחצי שנה. משפחתו מספרת על בחור יוצא דופן, שהותיר אחריו מחברות שכתב מאז גיל 13 ובהן חשבונות נפש, רעיונות והגיגים על פרשת השבוע. הכתבה של מאיה הורודניצ'יאנו מתוך פרויקט מיוחד של וואלה! NEWS ליום הזיכרון, החלל שהותרתי.

מחר יעלה באתר פרויקט מיוחד נוסף : זיכרון על הקיר. חיילים מציירים גרפיטי בהשראת סיפורי נופלים.

שלושה חודשים לאחר נפילתו של סמל צחי איטח ז"ל בבופור, נסוג צה"ל מלבנון וצחי נחשב לאחרון הנופלים על אדמתה. כבר עברו שמונה-עשרה שנים מאז, הוריו יפית ואריה התארחו באולפן וסיפרו על הדרכים להנצחתו.


הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully