וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד ממצלמת הקסדה: מרדף נגד כיוון התנועה בכביש החוף

16.4.2018 / 20:09

שוטר סיור רכוב על אופנוע ביקש לעצור לבדיקה שגרתית אופנוען בן 19 ליד נתניה, אך זה סירב ופתח במנוסה מסוכנת בכביש הסואן. לאחר שהשוטרים חסמו את הכביש, פנה הצעיר לכיוון הנסיעה הנגדי עד שנתפס ונעצר

צילום: דוברות המשטרה

מרדף מסוכן במהירות גבוהה התרחש היום (שני) בכביש החוף ליד מחלף פולג לכיוון דרום, כששוטר אגף התנועה ביקש לעצור אופנוע לבדיקה שגרתית. על האופנוע רכב בן 19 תושב האזור שהרכיב נוסע עמו. הוא החל בנסיעה פרועה כשהוא מסכן את עצמו ואת שאר הנהגים. השוטר הנחוש המשיך אחרי האופנוע הנמלט כשהוא קורא במערכת הכריזה ואורות מהבהבים לעצור בצד.

רוכב האופנוע המשיך בניסיון הימלטות דקות ארוכות כשהוא מבצע עבירות תנועה חמורות, נסיעה בניגוד לתנועה, עקיפות בשוליים וסטיות מהנתיב, וניסיון ניגוח של האופנוען המשטרתי תוך סיכון חיי אדם בנתיב תחבורה ציבורי. במקביל השוטר העביר דיווחים בקשר וקרא לכוחות סיוע נוספים במטרה לעצור את האופנוע. השוטרים האחרים חסמו את התנועה בכביש החוף בכדי ליצור עומס ולמנוע המשך ההימלטות של האופנוע.

הדבר לא עצר את הרוכב הנמלט, שביצע פניית פרסה בכביש החוף ונסע בניגוד לתנועה. בשלב מסוים הצליחו השוטרים לעצור את הרוכב כשהוא מנסה להימלט רגלית על כביש החוף.
בבדיקה התברר כי הרוכב נוהג מבלי שהוציא רישיון נהיגה מעולם ומפר מעצר בית שהושת עליו. שני החשודים נעצרו לחקירה, כשבסיומה הרוכב נשאר במעצר, ואילו הצעיר השני שוחרר למעצר בית.

רוכב אופנוע ללא רשיון נמלט בפראות מבדיקה שגרתית; בחקירה נמצא כי הפר מעצר בית. אתר רשמי
המרדף בכביש החוף/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully