וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית המשפט דחה את הערעור: רונן ביטי ישוחרר למעצר בית

15.4.2018 / 14:46

אביה של כוכבת הילדים עדי ביטי ישוחרר לאחר כחודש וחצי במעצר. הוא חשוד בעבירות מין במעריצות של בתו, בנות 14-13, שהיו חברות עמו בקבוצות ווטסאפ. לפי החשד, שלח להן הודעות בעלות תוכן מיני בוטה

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: יאיר דניאל

בית המשפט המחוזי מרכז הורה היום (ראשון) לשחרר למעצר בית את רונן ביטי, אביה של כוכבת הילדים עדי ביטי, החשוד בעבירות מין בקטינות. בית המשפט דחה את הערעור שהגישה הפרקליטות שביקשה להותיר אותו במעצר. ביטי ישהה במעצר בית מלא, ונאסר עליו להשתמש באינטרנט, לרבות דרך הטלפון. כמו כן הוטלה עליו הרחקה מכל מקום שבו שוהות קטינות, ונאסר על קטינים שאינם ממשפחתו להיכנס לבית.

לפני כשלושה שבועות הודיעה המשטרה כי גיבשה תשתית ראייתית נגד ביטי בן ה-48, שהחקירה נגדו נפתחה לאחר שהוגשה תלונה בסוף חודש ינואר, שלפיה ביצע עבירות מין בבנות 14-13 שהיו חברות עמו בכמה קבוצות ווטסאפ, העיקרית שבהן קבוצת "ביטי אימפריה" שנוהלה על ידו.

עוד בוואלה! NEWS:
התמונות הבוטות מהחדר והאח שתיעד: תשתית ראייתית נגד רונן ביטי
דפוס שיטתי שנחשף בטלגרם: כך גובש התיק נגד אביה של עדי ביטי
תקיפות מדויקות ואתגר מודיעיני: כשישראל נותרה לבד מול איראן בסוריה

המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו של רונן ביטי בשלושה ימים נוספים. ניב אהרונסון
ביטי, בחודש שעבר בבית המשפט/ניב אהרונסון
המשטרה חושדת כי ביטי התעניין בהרגלין המיניים של הנערות, ושלח סרטונים

ביטי טען בתחילה כי מדובר בעלילה של נערה צעירה, מעריצה של בתו שהחליטה "לתפור לו תיק", אך לא ידע כי חוקרי הימ"ר כבר עובדים על התיק יותר מחודש וחצי באופן סמוי וכי הם אספו ראיות נגדו.

על פי החשד, לאחר שהחשוד העמיק את הקשר עם הקטינות, הוא ביקש מהן להתקין במכשיר הטלפון שלהן את תוכנת המסרים טלגרם, המאפשרת ניהול שיחות שתוכנן נמחק לאחר תזמון שבוחר המשתמש. באמצעות התוכנה הזו ניהל, לכאורה, שיחות בעלות תוכן מיני ואינטימי עם הנערות.

המשטרה חושדת כי ביטי התעניין בהרגליהן האישיים של הקטינות, התנהגותן המינית, ניסיונן המיני, וכן כי שלח להן סרטונים שבהם תיעד את עצמו מבצע בגופו מעשה מגונה. עוד חשוד ביטי כי ביקש מהקטינות לגעת בעצמן, ביקש מהן לבצע מעשים מיניים ולשלוח לו קבצי קול שבו הן נשמעות גונחות.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

חלק מהשיחות שביצע החשוד עם הנערות בוצעו אחרי חצות ולפנות בוקר, כאשר הוא משתמש, בחלק מהמקרים, בשפה בוטה וגסה ומשתף בפרטים מיניים-אינטימיים הנוגעים אליו. באחת ההתכתבויות כתב ביטי לאחת הילדות: "בואי נשחק משחק, נשאל אחד את השני שאלות. את נוגעת בעצמך?". לקטינה שלא הסכימה לקבל את תמונת איבר מינו כתב: "פחדנית, את מבאסת אותי". לילדה נוספת בת 13 שלח ביטי סרטון של זוג נערים מקיימים יחסי מין אוראליים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully