וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורבן למלחמות עבריינים: בן 12 נפצע קל מכדור תועה בחיפה

14.4.2018 / 23:38

הילד נפגע ברגלו מירי מאופנוע חולף בשכונת הדר בעיר. צוותי מד"א שהגיעו למקום העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים רמב"ם. על פי החשד, הירי בוצע במסגרת סכסוך עבריינים. תושבי הרחוב מתלוננים מזה זמן רב על פעילות תחנות סמים ערה באזור

ניידת משטרה ליד התחנה המרכזית החדשה, ינואר 2014. ניב אהרונסון
ניידת משטרה ליד התחנה המרכזית החדשה, ינואר 2014/ניב אהרונסון

ילד בן 12 נפצע הערב (שבת) באורח קל מירי מאופנוע חולף ברחוב הקישון שבשכונת הדר בחיפה. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים רמב"ם שבעיר כשהוא סובל מפצע ירי ברגליו. מחקירה ראשונית של האירוע עולה כי הילד נורה מכדור תועה במסגרת מאבק עבריינים בעיר. הילד נותח ובהמשך יאושפז במחלקת כירורגיית ילדים.

תושבי רחוב הקישון מתלוננים מזה זמן רב על פעילות תחנות סמים ערה באזור ועל סכסוכים הקשורים לפעילות זו. קשישים המתגוררים ברחוב סיפרו על איומים מצד הסוחרים שלדבריהם השתלטו על הרחוב. בחודש ספטמבר האחרון התדפק גבר כבן 30 על דלת ביתה של תושבת כבת 40 כשהוא שותת דם. היא הזעיקה עזרה, והתעלפה בעצמה. צוותי מד"א שחשו למקום הגישו לשניים עזרה ראשונה והעבירו את הגבר הדקור בגפיו העליונות כשהוא פצוע באורח בינוני, לבית החולים. באירוע אחר הוצתה דירת מגורים.

(עדכון ראשון: 20:56)

עוד בוואלה! NEWS:
פענוח הרצח ביקנעם עילית: דקר את אביו החורג בשל ריב על מוזיקה
"הם אהבו מאוד": נחשד בדקירה למוות של אשתו - ושוחרר לאחר שבוע
"דפוס שחוזר על עצמו": כך התרברב אביו של אייל גולן בקרבה אליו

  • עוד באותו נושא:
  • ירי
  • חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully