וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם התינוק שטבע בג'קוזי חשודה ברצח: "קול מהשמיים נגלה אלי"

15.4.2018 / 16:52

הותר לפרסום: אמו של בן החודש שטבע למוות בג'קוזי בבית מלון באשדוד חשודה כי הביאה למותו לאחר ששמעה "קול מהשמיים שאמר לה לא להוציאו מהמים". היא נעצרה לאחר המקרה ומאושפזת בבית חולים פסיכיאטרי

עריכת וידאו:ניר חן

אמו של התינוק שטבע למוות בתחילת החודש בג'קוזי במלון באשדוד חשודה ברצח, כך הותר היום (ראשון) לפרסום. אמו של התינוק בן החודש טענה בחקירתה כי "השכינה התגלתה אליה" וכי היא עשתה זאת כי "הוא בנו של המשיח". עוד תיארה כי הכניסה אותו לאמבטיה, ואז "קול מהשמיים" אמר לה לא להוציא אותו מהמים, "והוא ייצא כגבר".

האם, שהועברה לאשפוז בבית חולים פסיכיאטרי, שינתה את גרסאותיה כמה פעמים, ובאחת מהן קשרה גם את בעלה למעשה הרצח. במשטרה חושדים כי יש סבירות כי התינוק לא הוטבע ואז מת - אלא נרצח קודם לכן על ידי האם בחקירה, בה עלה כי לאם רקע של בעיות נפשיות בעברה. הפסיכיאטר המחוזי קבע בשבוע שעבר האם שחשודה בפלילים אינה כשירה לעמוד לדין ומעצרה הוארך בהסכמה בשישה ימים.

אביו של התינוק שטבע למוות בג'קוזי במלון באשדוד לפני כשבועיים שוחרר היום ממעצר בתנאים מגבילים. ביום חמישי האריך בית משפט השלום באשקלון את מעצרה של אמו של התינוק, בן חודש, בשישה ימים. עו"ד נדב גדליהו המייצג את האב אמר כי "מדובר בפרשה מצערת. בוודאי שמצד האב אין כאן שום מעורבות פלילית, וחבל שהוא הוחזק במעצר". לדבריו, "ראוי היה לתת לו לשבת שבעה על מות בנו התינוק בצורה מכובדת ולא בבית המעצר. מדובר באב שכל עולמו נחרב".

עוד בוואלה! NEWS:
תקיפות מדויקות ואתגר מודיעיני: כשישראל נותרה לבד מול איראן בסוריה
נתניהו וכחלון סיכמו: "כל מהלך בנושא בג"ץ יקודם בהסכמת הסיעות"
אלקין בחן עם חברי קואליציה אם יוכל לכהן כראש עיר במקביל לתפקיד שר

בית מלון מיאמי באשדוד שבו טבע תינוק בן חודש ב-2 באפריל 2018. מערכת וואלה! NEWS
בית המלון באשדוד שבו טבע למוות התינוק, בשבוע שעבר/מערכת וואלה! NEWS

על פי גורמים המעורבים בתיק "להורים יש ילד בן שבע ואחרי שנים הם הצליחו להביא את התינוק. יכול להיות שהיא סובלת מדיכאון אחרי לידה".

עורכי דינה של האם מיכאל בוסקילה ושני פרג'ון מסרו היום כי "המדובר בתיק בו ככל שנפרסת בפנינו תמונה רחבה יותר, לרבות חוות הדעת של הפסיכיאטר המחוזי, ניתן לומר שהמדובר בסיפור עצוב וקשה לא רק בשל התוצאות הטרגיות. מהיום הראשון בו ביקרנו את הלקוחה שלנו ניכר היה כי המדובר במי שמצבה הנפשי מעורר ומחייב ברור מיידי. בית המשפט נעתר לבקשתינו ובימים האחרונים אף הורה על אישפוזה בצו כפוי. מטבע הדברים לא נוכל בשלב זה להתייחס לגירסה אותה מסרה שכן דברים אלו עדיין מתבררים במסגרת החקירה המשטרתית".

מאות בני אדם השתתפו בהלוויית התינוק. במהלך ההלוויה שהתקיימה בירושלים, הוציאו חרדים בכוח את גופת התינוק מהאמבולנס של זק"א בטענה שאנשי הארגון הם "ציונים" שנתנו ידם לנתיחת הגופה. הם המשיכו להוביל את הפעוט באופן עצמאי למקום קבורתו.

אחד מאנשי זק"א, בנצי אוירינג, נזקק לטיפול רפואי בעקבות האלימות שהפעילו חלק מהמשתתפים והתפנה עצמאית למרפאה בעיר. אחרי התקרית ההלוויה המשיכה כסדרה.

עוד באותו נושא

אביו של התינוק שטבע למוות במלון באשדוד שוחרר ממעצר

לכתבה המלאה
הפגנה נגד נתיחת גופט הפעוט במלון באשדוד, כיכר השבת, ירושלים 2 באפריל 2018. מחאות החרדים הקיצוניים, מערכת וואלה! NEWS
הלוויתו של התינוק בירושלים/מערכת וואלה! NEWS, מחאות החרדים הקיצוניים

נתיחת הגופה הסתיימה במכון לרפואה משפטית, יום לאחר שבג"ץ דחה את עתירת ההורים ואישר לבצע את הנתיחה. עם זאת, בית המשפט הורה לבצע זאת בצורה הדרגתית לפי התחייבות המשטרה בנתיחה מקומית ובנוכחות רופא מטעם המשפחה. בעקבות החלטה הפגינו מאות חרדים בצומת בר אילן שבירושלים ובצומת יהודה הנשיא - נהר הירדן שבבית שמש וגרמו לחסימות כבישים. עוד קודם לכן הפגינו חרדים קיצונים במוקדים נגד הכוונה לנתח את הגופה, וחלקם אף הבעירו פחי אשפה וחסמו כבישים.

(עדכון ראשון: 16:32)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully