וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטר נעצר בחשד שקיים יחסים עם קורבן סחר בנשים - והושעה

פרסום ראשון: המשטרה פתחה בהליך מהיר להרחקתו של השוטר, לאחר שמפקדיו גילו כי קיים יחסי מין אסורים עם האישה, שהובאה לארץ על ידי כנופיית סוחרי אדם למטרת זנות. מח"ש עודכנו בחשדות, והשוטר הושעה באופן מידי

אקדחים, אזיקים וניידת משטרה. ניר לנדאו, מערכת וואלה!
השוטר הושעה, ויורחק מהמשטרה/ניר לנדאו, מערכת וואלה!

המשטרה החלה אמש (רביעי) בהליך מהיר להרחקתו מהמשטרה של שוטר במשטרת תל אביב, שנעצר ונחקר על ידי המחלקה לחקירת שוטרים (מח"ש) לאחר שמפקדיו גילו כי קיים יחסי מין אסורים עם קורבן סחר בנשים. האישה הובאה לארץ על ידי כנופיית סוחרי נשים ממזרח אירופה למטרת זנות בישראל.

בשבועות האחרונים פעלו בימ"ר תל אביב נגד קבוצת הסוחרים לכאורה, שהביאה לארץ נשים רבות ממדינות חבר העמים לשעבר למטרת העסקתן כיצאניות בישראל. במהלך החקירה נאספו ראיות נגד שורה של חשודים, שנעצרו ואף הוגש נגדם כתב אישום. כמה מהנשים נשלחו למקלט לנפגעות סחר נשים.

בשלב מסוים התעורר חשדם של מפקדי הימ"ר כי אחד מהחוקרים, שוטר צעיר יחסית במשטרה, מנצל את מצוקתן של אחת מהנשים ומקיים איתה יחסי מין תוך ניצול. במשטרה מיהרו לעדכן את חוקרי מח"ש, ובמקביל למעצרו של השוטר הוחלט להשעות אותו האופן מיידי ולהתחיל כבר הערב בהליך מהיר להרחקתו משירות במשטרה.

מטה משטרת מחוז תל אביב. יותם רונן
חקירת השוטר נמשכת. משטרת מחוז תל אביב/יותם רונן

ממשטרת ישראל נמסר: "במשטרת ישראל התקבל היום דיווח אודות שוטר אשר לכאורה, קיים יחסים אסורים עם מעורבת בתיק, שנחקר ביחידה מרכזית של המשטרה. עם קבלת הדיווח על מעשיו של השוטר, פיקוד היחידה פנה למחלקה לחקירות שוטרים ודיווח על כך באופן מיידי. אנו רואים באירוע, ככל שארע, אירוע חמור ביותר, שלא עולה בקנה אחד עם ערכי משטרת ישראל ונוגד את טוהר המידות המצופה מכל אדם בכלל ומאיש אכיפת החוק בפרט. כל שיימצא שהדברים אכן משקפים את המציאות, אדם כזה איננו יכול להמשיך ולשרת בשורות משטרת ישראל. משטרת ישראל הוחלט להוציא את השוטר לחופשה כפויה באופן מיידי ובמהלכה יוזמן לשימוע לקראת פיטוריו".

ממח"ש נמסר: "המחלקה לחקירות שוטרים חקרה היום שוטר מאזור המרכז בחשד לעבירות שוחד, שיבוש מהלכי חקירה ועבירות מין שביצע בשתי נשים שהובאו לישראל על ידי כנופיית סוחרי אדם למטרת זנות. על פי החשד השוטר קיים יחסים מיניים עם שתי נשים בשבועות האחרונים, בעת שעסק בחקירה בעניינן, לאחר שמסרו עדות כקורבנות סחר בבני אדם. היום נחקר השוטר במחלקה לחקירות שוטרים, חקירתו עדיין נמשכת".

עו"ד ניצן כהנא מהמטה למאבק בסחר בנשים ובזנות מסרה בתגובה: "זו שעה לחשבון נפש רציני במדינת ישראל בכלל ומשטרת ישראל בפרט. צריך לומר את הדברים בצורה ברורה - עד שלא נכיר בכך שנשים הן לא מוצר צריכה, ואסור לנצל אותן מינית, נמשיך לשמוע סיפורים מזעזעים כמו זה.
מדינת ישראל צריכה להבין שמילים כבר לא מספיקות, הגיע הזמן למעשים - והראשון בהם, איסור צריכת זנות בחוק, כך שיובהר שניצולן המיני של נשים הוא פגום מוסרית, ולא יכול להתקבל עוד בחברה שלנו. ניצולה של קרבן סחר, אישה שנמצאת כבר במצוקה תהומית, על ידי שוטר שאמור לפעול על מנת להגן עליה, מדגיש את הצורך הדרמטי לערוך בדק בית במשטרה".

(עדכון ראשון: 21:34)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully