וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק ברוסיה: קמפיין אירוטי שנועד לעודד בחורים צעירים להצביע לפוטין

8.3.2018 / 10:15

מגזין הגברים "מקסים" מנהל קמפיין בוטה וגס שמטרתו לחזק את מעמד הנשיא. מסע היח"צ כולל בחורות בלונדיניות בלבוש מינימאלי ורמיזות מיניות בוטות

Maxim

בווידאו: הקמפיין האירוטי למען פוטין

מעמדו של ולדימיר פוטין כנשיא רוסיה איתן ויציב. אולם, מסתבר שתומכיו של הנשיא מריצים קמפיין משומן ופרובוקטיבי כדי לחזק את מעמדו ולהעיר את תומכיו לקראת הבחירות שצפויות להתקיים בחודש הבא. מי שמנהל את הקמפיין הזה הוא הגרסה הרוסית של מגזין הגברים "מקסים" - שמנהל אסטרטגיה חשאית שמטרתה לדרבן מצביעים ללכת למשאל ולהצביע לפוטין. אלכסנדר מאלנקוב המנהל של המגזין הזה אישר שהוא מקדם את הבחירות כחלק מ"פרויקט עסקי מיוחד", אך המממן של הקמפיין הזה נותר חשאי ולא נחשף.

עוד בנושא
סרטון לעידוד הצבעה ברוסיה מזהיר: "יחייבו אתכם לאמץ הומואים"
נערת ליווי רוסייה מאיימת: יש בידי מידע שיכול להפיל את שלטון טראמפ

המגזין של מקסים. יחצ,
כך זה נראה בקמפיין של מקסים/יחצ

הקמפיין שהוצף ברשתות החברתיות כולל בחורות בלונדיניות וברונטיות בהלבשה תחתונה נועזת שניצבות בקלפיות וקוראות לגברים לממש את פתקי ההצבעה שלהם. בתמונות החושפניות נכתב: "ברוכים הבאים לעולם המבוגרים, זה נראה מעט מפחיד בהתחלה אבל בקרוב אתם תרצו לעשות זאת שוב. אתם בטוחים שאתם כבר בני 18?"

כמו כן על הסלוגנים נכתב: "מחכה לך בביתן", "אני רוצה את ההצבעה שלך" (כאשר ברקע בחורה עירומה שוכבת על המיטה) ו-"תעזור לי להרים את פתק ההצבעה שלי".

בקרמלין נחושים לראות אחוז הצבעה גבוה בבחירות הקרובות, במטרה לחזק את הלגיטימיות של פוטין. הנשיא אמנם לא יתמודד מול יריבים של ממש, אחרי שמועמדותו של מנהיג האופוזיציה, אלכסיי נבלני, נפסלה - והוא קרא לבוחריו להחרים את הבחירות במחאה על כך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully