וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביתר נחטף בידי אביו אילן גדסי ונרצח; "חששנו שזה ייגמר רע"

אחרי יום שלם של מצוד אחר אילן גדסי, נמצאה גופתו כשבסמוך לה גופת בנו אביתר בן ה-3 עם סימני אלימות קשים. מחקירה ראשונית עולה כי הפעוט הוכה למוות בראשו על ידי חפץ קהה. שכני המשפחה: "לא שמענו צרחות, שמענו בימבות"

צילום: מאצ'י הוף, חדשות בזמן ובט"ש חירום, עריכה: שניר דבוש

חשד לרצח והתאבדות בשרון - כל הפרטים

- גבר דקר את אשתו בביתם שברעננה ונמלט עם בנם בן השלוש
- צוותים של המשטרה סרקו באזור במשך יממה
- האב, אילן גדסי, קפץ אל פסי הרכבת בתחנת בית יהושע ומת מפצעיו, והפעוט, אביתר, נמצא מת ברכב סמוך
- בני הזוג אינם מוכרים ללשכת הרווחה בעירם

עם היוודע החשד לרצח והתאבדות אמש (שני) של אב ובנו בן השלוש, תושבי רעננה, הוכו שכני המשפחה בתדהמה. אחד השכנים סיפר לוואלה! NEWS: "בני הזוג עברו להתגורר בבניין לפני כמה חודשים. האישה נראתה לי עצובה". לדברי השכן, הוא שמע משכן אחר כי האב, אילן גדסי, הוא איש נחמד. "לא שמענו צרחות, שמענו 'בימבות'", אמר. שכנה אחרת סיפרה כי "הטרגדיה לא נתפסת. היום כשראיתי שעברו 24 שעות מאז שהאב ובנו נעלמו ואין קצה חוט, חששתי שזה הולך להיגמר רע מאוד".

גופותיהם של אילן גדסי ובנו אביתר נמצאו בסביבות השעה 19:00 בסמוך לתחנת הרכבת בבית יהושע שליד נתניה. על פי החשד, האב קפץ על פסי הרכבת לאחר שרצח את בנו, שנמצא ברכב סמוך כשעל גופו סימני אלימות קשים. האירוע התרחש אחרי יממה של חיפושים אחר האב, שדקר את אשתו, טלי שבתאי, בביתם, לקח את בנם המשותף ונעלם.

חשד לרצח והתאבדות בשרון: בן 3 נמצא מת, אביו נפגע מרכבת, תחנת בית יהושע, 26 בפברואר 2018. מגד גוזני, הארץ, מערכת וואלה! NEWS
זירת האירוע בבית יהושע, אמש/מערכת וואלה! NEWS, מגד גוזני, הארץ

"אתמול בבוקר הגיעו מחלצים מהעירייה, והבנתי שאירעה דקירה במהלך הלילה. הוא דקר אותה ונעל אותה בבית, ולכן כשהם באו הם טיפסו אל המרפסת והיה בלגן", סיפר השכן. "החוקרים אמרו שזה סכסוך. הוא לקח את הילד ואמרו שמחפשים אותו".

שכנה אחרת סיפרה: "אביתר היה כל עולמו של אילן. שמעתי אותו הרבה פעמים מספר לו סיפורים. הם היו נראים בסדר, בשבת הוא טייל עם הילדים. האם מאוד סבלנית לילדים, הכל אצלה היה מאוד בשקט. לא שמענו רעש מהם".

בית משפחת גדסי ברעננה, פברואר 2018. מערכת וואלה!
"החוקרים אמרו שזה סכסוך". בית המשפחה ברעננה, אמש/מערכת וואלה!
חשד לרצח והתאבדות בשרון: בן 3 נמצא מת, אביו נפגע מרכבת, תחנת בית יהושע, 26 בפברואר 2018. מאצ'י הוף
זירת האירוע, אמש/מאצ'י הוף
חשד לרצח והתאבדות בשרון: בן 3 נמצא מת, אביו נפגע מרכבת, תחנת בית יהושע, 26 בפברואר 2018. מאצ'י הוף
בית יהושע, אמש/מאצ'י הוף

לדברי השכנה, לפני כשבוע אירע אירוע חריג. "יצאתי מהמעלית, שמעתי דלת נטרקת ואילן רץ עם שק מאוד גדול. הוא ראה אותי ורץ מהר לחנייה, היה נראה שהוא בורח. האישה יצאה מהדירה עם שריטה במצחה".

השכנים סיפרו כי אילן עבד במכירת דיו למדפסות וכי האם היא עקרת בית. בעל הדירה של הזוג סיפר: "הסיפור הפתיע אותי מאוד, זו משפחה מאוד נורמטיבית".

המצוד נמשך יממה; שמירה הוצבה ליד מיטת האם

מחקירת הרצח וההתאבדות עולה כי שלשום בסביבות השעה 08:00 בבוקר התקשרה חברתה של האם למשטרה ודיווחה כי חברתה שלחה לה הודעה שבה כתבה כי נדקרה על ידי בעלה וכי היא פצועה בדירתה שברעננה. למקום הוזעקו כוחות רבים של המשטרה, שנאלצו לפרוץ את הדלת. הם מצאו את האישה כשמצבה קל, ומתחקור ראשוני שלה עלה כי בן זוגה רב איתה בסביבות השעה 05:00 בבוקר, היכה אותה ודקר אותה.

לאחר מכן, כך סיפרה האישה, גדסי לקח את בנם בן השלוש ונמלט מהדירה במכונית מסוג פז'ו. בשלב זה פונתה האישה תחת אבטחה לבית החולים, ואף הוצבה שמירה סביב מיטתה מחשש שהוא ינסה לפגוע בה פעם נוספת.

במקביל החל מצוד נרחב שבו השתתפו מאות שוטרים ומתנדבים בכל רחבי הארץ. מלונות ואכסניות נסרקו, ותמונות של גדסי ניתנו לכל נציגי הקבלה וקציני הביטחון של בתי המלון. במקביל נסרקו שטחים ברחבי השרון.

חשד לרצח והתאבדות בשרון: בן 3 נמצא מת, אביו נפגע מרכבת, תחנת בית יהושע, 26 בפברואר 2018. מאצ'י הוף
בית יהושע, אמש/מאצ'י הוף
תמונת הבית של האב שהתאבד בקפיצה לרכבת בבית יהושע. מערכת וואלה!
בית המשפחה ברעננה, אמש/מערכת וואלה!
חשד לרצח והתאבדות בשרון: בן 3 נמצא מת, אביו נפגע מרכבת, תחנת בית יהושע, 26 בפברואר 2018. מאצ'י הוף
בית יהושע, אמש/מאצ'י הוף

המשטרה ניסתה לבצע איכונים למכשיר הטלפון שגדסי לקח עמו מהדירה, אך הוא ניתק את סוללת המכשיר ולא ניתן היה לאתר אותו. החוקרים סרקו את כל התכתבויות הדואר האלקטרוני שלו, וכן את כל מקומות המגורים של חבריו וקרוביו, או לא נמצא כל זכר לאיש ולבנו. השוטרים ניסו גם לעקוב אחרי משיכות מכרטיסי אשראי שהיו ברשותו של הבעל, אבל גם זה לא סייע.

במשטרה קיימו שלוש הערכות מצב ובהן התלבטו אם לחשוף את זהותם ותמונותיהם של הבעל והילד הנעדרים, כדי שהציבור יסייע בחיפושים. פסיכולוגים ואנשי צוות החקירה סברו כי פרסום כזה יכול לסכן את הילד, שכן האב ירגיש רדוף ועלול להתנהג בצורה לא צפויה. קצת אחרי השעה 19:00 התקבל דיווח מנהג רכבת כי פגע באדם 500 מטרים דרומית לתחנת הרכבת בית יהושע. כוחות הצלה שהגיעו למקום מצאו את גופתו של הגבר מוטלת על הפסים. במרחק כמה מטרים, מתחת לגשר, נמצאה המכונית. השוטרים פתחו את הרכב ומצאו את הפעוט עם סימני אלימות קשים לאחר שככל הנראה הוכה בכלי קהה.

על פי הערכות השוטרים, הילד נרצח דקות לפני מותו של האב. למקום הגיעו כוחות גדולים של משטר מחוז המרכז בפיקודו של עמי אשד, וכן כוחות בפיקודו של תת-ניצב אבי ביטון, מפקד מרחב השרון. במשטרה אומרים כי בני הזוג לא היו מוכרים להם ולשירותי הרווחה, כי לא היו תלונות קודמות בעניינם וכי מדובר בנישואים שניים של כל אחד מבני הזוג. לפי שעה לא ברור מהו הרקע לסכסוך שפרץ ביניהם.

(עדכון ראשון: 22:52)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully