וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן על הנעדרים: "ניצחנו במלחמות אך חובתנו להשיבם הביתה"

בטקס האזכרה לחללים שמקום קבורתם לא נודע, אמר שר הביטחון כי מאחורי הקלעים מתקיימים מגעים להעברת גופותיהם לקבר ישראל. "אנחנו פועלים לחקור ולגלות מה בדיוק אירע", אמר. הנשיא ריבלין: "לעשות הכול כדי להחזיר אותם הביתה"

צילום: רוני כנפו, עריכה: שניר דבוש

שר הביטחון אביגדור ליברמן התייחס היום (חמישי) לסוגיית החללים והנעדרים ואמר כי על המדינה לפעול להשבתם. "ניצחנו במלחמות אך חובה עלינו להביא אותם", אמר ליברמן בטקס האזכרה לחללים שמקום קבורתם לא נודע בהר הרצל.

"ההר הזה, אמר פעם אריאל שרון, הוא ספר ההיסטוריה של עם ישראל", אמר ליברמן בנאומו. "זה אכן ספר ההיסטוריה שנותרו בו כמה דפים פתוחים כי יקירכם, יקירנו, לא זכו להגיע למנוחת עולמים... אנחנו לא שוכחים את יקירכם שלא הובאו לקבורה בחלקה צבאית ומאחורי הקלעים של העבודה של צה"ל, אנחנו פועלים לחקור ולגלות מה בדיוק אירע".

להשיב כל חייל- ליברמן: "משקיעים מאמצים כבירים, חלקם חשאים כדי למצוא את הנתיב האחרון שבו הלכו החללים". רוני כנפו
ליברמן בהר הרצל, היום/רוני כנפו

"שאיפתנו הייתה ונותרה להביא כל אחד ואחד לקבר ישראל", הוסיף. "ממשיכים להשקיע מאמצים כבירים חלקם חשאים כדי למצוא את הנתיב האחרון שבו הלכו. את עדי הראייה והשמיעה ואת העקבות. חובתנו להשיב הביתה כל חייל וכל מי שנשלח למשימה".

דברים ברוח דומה אמר גם נשיא המדינה ראובן ריבלין. "יש אמת אחת - חובתה של מדינת ישראל והעומדים בראשה לעשות הכול כלפי חיילינו שלא שבו", הצהיר הנשיא. "לעשות הכול כדי להחזיר אותם הביתה ולהסיר את מסעו הספק של המשפחה. החובה הזו עומדת לנו כאומה בכל יום ובכל לילה מיום שנפלו החיילים הראשונים ועד עצם היום הזה ארבע שנים לאחר מבצע צוק איתן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully