וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חרדים תועדו מתנכלים לבעלות מסעדה לא כשרה; המשטרה סגרה את התיק

רעות כהן ובת זוגה מירושלים תיעדו את ההתנכלויות והעבירו את הסרטונים למשטרה, אך זו סגרה את התיק בשל חוסר ראיות. "אולי מבחינת המשטרה זה בסדר שאיימו על חיי". מהמשטרה נמסר: "ביקשנו ממצאים על היקף הנזק הכספי, אך הם לא הועברו"

עריכה: שניר דבוש

משטרת ירושלים החליטה היום (רביעי) לסגור את תיק חקירת ההתנכלויות והאיומים כלפי בעלות מסעדה לא כשרה במרכז העיר. חרף הצגתם של סרטונים והקלטות כראיות בתיק, קבעה המשטרה כי התיק נסגר מכיוון ש"לא נמצאו ראיות מספיקות להעמדה לדין". בעלות המסעדה, רעות כהן ובת זוגה כרמן רומינה גונזלז, תיארו בחודשים האחרונים שורת התנכלויות, גניבות ואיומים מצד שכנים חרדים.

בנות הזוג פתחו את המסעדה, "דיינר R&R" לפני כשלושה חודשים ברחוב יפו בבירה, אך כבר בתקופת השיפוצים דיווחו על התנכלויות בלתי פוסקות מצד חרדים. "מאז השיפוצים, כל יום או יומיים הם באים לפה, מאיימים, גונבים דברים, משחיתים ציוד", סיפרה כהן. "לעתים הם נכנסים לתוך המסעדה כשהם מחופשים. הם שולחים אנשים מחופשים שיפעילו טרור, שיזכירו לנו שהם פה", הוסיפה.

עוד בוואלה! NEWS:
"הלב מסרב להאמין": ההרוגה בקריסת המנוף הובאה למנוחות
הוארך מעצר בכירי בזק החשודים בתיק 4000: "ראיות לשחיתות חמורה"
חבלה ברשלנות: אישום נגד בעל הכלבים שתקפו ילדה באופקים

חרדים תועדו מתנכלים לבעלות מסעדה לא כשרה בירושלים; המשטרה סגרה את התיק. ----, מערכת וואלה! NEWS
"הרסו לנו את המזגן ארבע פעמים". מתוך אחד הסרטונים שהועברו למשטרה/מערכת וואלה! NEWS, ----
רעות כהן ובת זוגתה רומינה בדיינר R&R. נועם מושקוביץ,
כהן וגונזלז במסעדה/נועם מושקוביץ

בעקבות התקריות החוזרות ונשנות, הגישו השתיים תלונות למשטרה, ואתמול קיבלו את ההודעה על ההחלטה לסגור אותן. "העברתי להם סרטונים, צילומים והקלטות, אפילו האנשים שעשו את זה לא מכחישים", אומרת כהן, "מה שהבאתי זה הראיות הכי טובות, והם לא עשו עם זה כלום. סגרו מחוסר ראיות, היה עדיף שאומרים שאיבדו אותן". לדבריה, בחלק מהמקרים אפילו המשטרה היתה באזור. כהן מוסיפה כי "אולי גם מבחינת המשטרה הפעולות האלה הן בסדר. זה בסדר שאיימו לי על החיים, שאמרו לי שיקצצו לי את הרגליים בשבוע שעבר, שהרסו לי את המזגן ארבע פעמים ושגנבו לי את הציוד והייתי צריכה להחזיר אותו בעצמי מבית הכנסת".

כהן סיפרה כי היא ובת זוגה סופגות את ההוצאות בינתיים. "כל מה שאנחנו רוצות זה להפעיל את המקום בשקט", אמרה, "אני עם המשטרה סיימתי".

מהמשטרה נמסר בתגובה כי "בעקבות תלונה שהוגשה, נפתחה חקירה שבמהלכה נעצרו או עוכבו כמה מעורבים לחקירה, וחלקם אף הובאו בפני שופט". המשטרה הייתה בקשר עם המתלוננת לכל אורך החקירה, ובמהלכה אף הוחזר לידיה של המתלוננת חפץ שלטענתה פורק ונגרם לו נזק". עוד נמסר כי "בניגוד לנטען, המשטרה ביקשה מהמתלוננת כמה פעמים במהלך החקירה להעביר ממצאים המעידים על היקף הנזק הכספי שנגרם לאותו החפץ על מנת שיסייעו בקידומה של החקירה, אך אלו לא הועברו לידי המשטרה. משטרת ישראל תמשיך לעשות כל שביכולתה על מנת להגיע לחקר האמת בכל תלונה ואו דיווח המתקבלים במשטרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully