וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו לשרים בפתח ישיבת הקבינט: "עסקים כרגיל"

21.2.2018 / 13:57

בצל ההתפתחויות בחקירה בתיק 4000, נתניהו אמר במהלך הישיבה כי הוא מתכוון "להמשיך ולעסוק בדברים החשובים באמת למען המדינה". במקביל נמשכת עדות מקורבו שלמה פילבר במשטרה, זאת לאחר שחתם על הסכם עד מדינה בפרשה

צילום: ארכיון וואלה!NEWS, עריכה: יוסי אלטר

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר היום (רביעי) לשרים בפתח ישיבת הקבינט כי למרות החקירות וההתפתחויות האחרונות בתיק 4000 "העסקים כרגיל". הוא המשיך וציין כי בכוונתו "להמשיך ולעסוק בדברים החשובים באמת למען המדינה".

נתניהו אמר את הדברים זמן קצר לאחר שמקורבו, מנכ"ל משרד התקשורת שלמה פילבר הגיע למשרדי להב 433 כדי למסור עדות בפני החוקרים. פילבר הציג את גרסתו לדברים לאחר שחתם על הסכם עד מדינה במהלך הלילה. במסגרת אותו הסכם, פילבר לא ירצה עונש של מאסר בפועל בגין מעורבותו בפרשה.

תיק 4000 | לקריאה נוספת בוואלה! NEWS:
עד המדינה שלמה פילבר החל למסור עדות בתיק 4000
דרמה בתיק 4000: שלמה פילבר מקורבו של נתניהו חתם על הסכם עד מדינה
הכול או כלום: דילמת האסיר שגרמה לפילבר לחצות את הקווים

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ועידת השלטון המקומי וכנס מוני אקספו 2018, ביתן 2, גני התערוכה, תל אביב, 14 בפברואר 2018. ראובן קסטרו
"עסקים כרגיל". נתניהו/ראובן קסטרו

במקביל, עורך וואלה! NEWS אבירם אלעד הגיע הבוקר למשרדי הרשות לניירות ערך כדי למסור עדות נוספת בפרשה. עיקר התיק עוסק בחשד המשטרה כי נתניהו פעל בתקופה שבה החזיק בתיק התקשורת בתחילת כהונת הממשלה הנוכחית להטות החלטות רגולטוריות לטובת בזק. בתמורה, כך על פי החשד, פעל בעלי החברה אלוביץ' להבטיח לנתניהו סיקור אוהד באתר וואלה! NEWS, שהוא חלק מקבוצת בזק.

לפני יומיים הוארך בשישה ימים מעצרו של אלי קמיר, יועץ בכיר שהעניק שירותי ייעוץ לבזק. הוא נחשד במעורבות בפרשה אחרת, שבמסגרתה נחקרים חשדות לגבי עסקה שהוצעה לשופט הילה גרסטל. במסגרת העסקה, בתמורה לסגירת תיק המעונות שבו נחשדה רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו, היא תמונה ליועצת המשפטית לממשלה.

שלשום הוסרו צווי איסור הפרסום על פרטי פרשת בזק ועל שמות העצורים, בהם, בנוסף לפילבר, בעל השליטה בחברה שאול אלוביץ', אשתו איריס ובנו אור, מנכ"לית החברה סטלה הנדלר, מנהל הפיתוח העסקי בחברה עמיקם שורר, ויועץ התקשורת לשעבר של משפחת נתניהו ניר חפץ.

עוד באותו נושא

האם נתניהו חשוד? כל מה שצריך לדעת על ההתפתחויות בפרשות רה"מ

לכתבה המלאה
שלמה פילבר בחקירה, 21 בפברואר 2018. מוטי מלרוד, הארץ, מערכת וואלה! NEWS
שלמה פילבר בבית המשפט בדיון בהארכת מעצרו, השבוע/מערכת וואלה! NEWS, מוטי מלרוד, הארץ

בתוך כך, גורמים בקואליציה הביעו היום חשש מכך שראש הממשלה בנימין נתניהו "עלול להקדים את הבחירות בתקופה הקרובה", כלשונם. הגורמים טענו כי ההתפתחויות האחרונות בתיק 4000 "צפויות להוביל את נתניהו להחלטה להקדים את הבחירות בשנה הקרובה". הם ציינו כי רוב סיעות הקואליציה לא מעוניינות בכך וינסו בכל דרך למנוע זאת, אך הסתייגו "אבל לא תמיד זה תלוי רק בנו".

ראשי סיעות הקואליציה סירבו היום ואתמול להתייחס לכל ההתפתחויות בתיקי החקירה נגד ראש הממשלה, ושידרו עסקים כרגיל. "זה עדיין מצב שבו אנחנו לא מכירים את המידע", אמר חבר כנסת בכיר בקואליציה. "התמונה המלאה לא בפנינו וקשה להעריך בשלב הזה, שעות ספורות בלבד אחרי ההתפתחות האחרונה, מה באמת יהיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully