וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן באוגדת עזה: יהיו השלכות לאירוע הנחת המטען על הגדר

20.2.2018 / 13:30

שר הביטחון האשים את חמאס בפיגוע שבו נפצעו ארבעה חיילים, וכי הארגון "משתמש באזרחים לבצע פעולות טרור תוך כדי ההפגנות". בפגישתו עם סגן הרמטכ"ל ועם מפקד פיקוד הדרום הוסיף כי "לראשי חמאס לא חסרים חשמל, מים ותרופות"

עריכה: יוסי אלטר

שר הביטחון אביגדור ליברמן סייר היום (שלישי) באוגדת עזה ונפגש עם סגן הרמטכ"ל אלוף אביב כוכבי ואלוף פיקוד דרום איל זמיר. ליברמן אמר כי שוחח עם השניים בדבר הפקת לקחים מאירוע הנחת המטען על גדר הגבול ביום שבת "מה שבולט וברור, חמאס משתמש באזרחי הרצועה כתחמושת חיה", אמר שר הביטחון. "הוא שולח את האזרחים להתעמת מול חיילי צה"ל בגדר, והוא גם משתמש באזרחים לבצע פעולות טרור תוך כדי ההפגנות".

לדבריו, "זה דבר בלתי נסבל, ואנחנו נפיק את כל הלקחים, לראשי חמאס לא חסרים חשמל, מים ותרופות. הם לא שולחים את בני משפחתם להתעמת על הגדר, הם שולחים את האנשים הכי מסכנים ושבמצב הכי קשה וזה מראה את האופי של חמאס. אנחנו חוזרים ואומרים שחמאס גובה מסים מתושבי עזה ומשקיע את הכסף הזה במנהרות וברקטות ולא מוכן להסיט שום גרוש לטובת מערכת הבריאות ושיפור מערכת המים והחשמל. אנחנו לא נבוא במקומם". ליברמן אמר כי "ברור שחמאס היה חלק מאירוע המטען. הוא ממשיך להיות חלק מהאירוע ואנחנו הסקנו מסקנות כמו שמתבקש ויהיו לכך תוצאות והשלכות, אני מעדיף לא לפרט".


עוד בוואלה! NEWS:
בתום חקירה בינלאומית: נעצרו ארבעה חשודים במתן שוחד לפקידים זרים
מגעים מתקדמים להפיכת ניר חפץ לעד מדינה: "פעל בשליחות נתניהו"
לקראת מתקפה קרקעית נרחבת: 190 הרוגים בהפצצות אסד באזור דמשק

שר הביטחון, אביגדור ליברמן, באוגדת עזה, 20 בפברואר 2018. אריאל חרמוני, משרד הביטחון, מערכת וואלה! NEWS
"הממשלה מתפקדת, הקבינט מתפקד". ליברמן (צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון)/מערכת וואלה! NEWS, אריאל חרמוני, משרד הביטחון

ליברמן הוסיף כי "חמאס שייך לציר הרשע וכי הוא ממומן על ידי איראן. חמאס בחר בניגוד לעבר להתחבר לאיראן ולחיזבאללה, הסגן של יחיא סינוואר יושב בביירות תחת חסות של חיזבאללה נוסע מביירות לטהראן כמעט כל שבועיים ומתאם את כל הפעילויות. הם חלק מציר רשע ומבחינתנו ברור שחמאס והג'יהאד האסלאמי הם חלק מאותו ציר של איראן וחיזבאללה".

על חקירות ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר השר: "אין שום קשר בין הדברים. הממשלה מתפקדת, הקבינט מתפקד, מקבל החלטות וזה מה שחשוב ולא להיכנס לכל הספקולציות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully