וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביבי-דיל ואנטבה שלא הכרתם: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

הילה קובו

20.2.2018 / 14:00

מגעים להסכם עד מדינה עם ניר חפץ, אלוביץ' ופילבר עצורים בתיק 4000, המפכ"ל הגיע לועדת הפנים של הכנסת, מת מפצעיו החייל שנפצע בתאונת דרכים בכביש 6 ומדוע מעורר הסרט החדש "שבעה ימים באנטבה" סערה?

צילום:שלומי גבאי, ניב אהרונסון, רוני כנפו, ערן גילווארג,מאצ'י הוף, רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה בהגשת הילה קובו:

מגעים להסכם מדינה עם ניר חפץ -המשטרה מודיעה שחפץ, יועצו של ראש הממשלה נתניהו, ויועץ התקשורת אלי קמיר פנו לשופטת בדימוס הילה גרסטל בהצעה לסייע לקדם את מינויה למשרת היועמ"ש לממשלה, לכאורה בתמורה להבטחה עתידית מצדה בפרשת המעונות שבה נחקרה שרה נתניהו. דנה ירקצי עם הפרטים מבית המשפט.
הפרשן אמיר אורן על פרשת בראון-חברון החדשה.
הפרשן המשפטי אשר הלפרין על מה שמסתמן כרעידת אדמה.

הותרו לפרסום שמותיהם של המעורבים בתיק 4000, פרשת בזק ובהם שאול אלוביץ' ושלמה פילבר. דנה ירקצי דווחה.
יקי אדמקר הכתב בכנסת עם התגובות במערכת הפוליטית.

עורך דין אלעד מן, היועץ המשפטי של עמותת הצלחה ויושב ראש העין השביעית על אי סדרים שהיו בתקופתו של ניר חפץ כעורך מעריב.

מפכ"ל המשטרה, רב-ניצב רוני אלשיך, התייצב הבוקר לדיון בוועדת הפנים של הכנסת לדיון סביב הטענות שהשמיע בתוכנית "עובדה", שלפיהן עקבו חוקרים פרטיים אחר החוקרים שעסקו בתיקי נתניהו. אמרי לוי סדן דווח.

מנהלת גן בקריות נחקרה היום במשטרה לאחר שבין הורי הגן הופצה הקלטה ובה נשמעות גננות צועקות על פעוטות בני שנתיים. יואב איתיאל עם הפרטים.

לוחם גולני שילה סימן טוב בן עשרים שלוש מהישוב צופים שנפצע אנושות בתאונה הקטלנית בכביש שש
נפטר מפצעיו הלילה, משפחתו הסכימה לתרום את איבריו והם הושתלו הלילה.אור רביד דווח מבית העלמין סגולה בו הובא סימן טוב למנוחות בעוד זמן קצר.

הסרט "7 ימים באנטבה" שאמש התקיימה הפרמיירה שלו בפסטיבל ברלין מעורר סערה משום שהוא מציג זוית שונה מזו המוכרת לישראלים. מבקר הקולנוע של וואלה תרבות אבנר שביט היה אמש בהקרנה.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully