וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכבש ה-27: תושב הצפון כבן 20 נעצר בחשד לגניבת צאן

20.2.2018 / 10:23

בעקבות הדיווח על גניבת בעלי החיים מיפיע שליד נצרת, איתרה המשטרה דיר ובו הכבשים הגנובים. החשוד ניסה להימלט עם רכבו לפני מעצרו, אך נתפס על ידי לוחמי משמר הגבול ויובא בהמשך לדיון בהארכת מעצרו

27 כבשים החשודים כגנובים אותרו על ידי שוטרי משמר הגבול של משטרת ישראל במועצה המקומית יפיע, נצרת, 20 בפברואר 2018. חטיבת דובר המשטרה
הכבשים שאתרו ביפיע, הלילה/חטיבת דובר המשטרה

תושב יפיע כבן 20 נעצר הלילה (שלישי) בחשד לגניבת כבשים שאותרו על ידי שוטרי משמר הגבול ביישוב שליד נצרת. בתחילת השבוע התקבל דיווח במשטרה בגין גניבת 30 כבשים מיפיע. חוקרי משמר הגבול שהגיעו למקום גבו עדויות, אספו ממצאים וראיות ופתחו בחקירת האירוע.

בתום החקירה ואיסוף המודיעין נערכו השוטרים למעצר החשוד בביתו. עם היערכות הכוחות בסמוך לבית, נמלט החשוד עם רכבו, רכב איתו ככל הנראה ביצע את הגניבה. בחיפוש בדיר הסמוך לביתו של החשוד נמצאו 27 הכבשים הגנובים, ולאחר כמה שעות הצליחו השוטרים לאתר את רכבו של החשוד נטוש ביפיע ולעצור את החשוד בביתו. במשטרה מעריכים כי הפעילות התבצעה רגע לפני שהחשוד התכוון למכור את הצאן. לחשוד מייחסים במשטרה כמה מקרי גניבת צאן נוספים, והיום צפוייה המשטרה לבקש את הארכת מעצרו.

מפכ"ל המשטרה רוני אלשיך התייחס בשבוע שעבר לתופעת הפשיעה החקלאית באירוע לגיוס מתנדבי "השומר החדש" של מג"ב, ואמר כי מדובר בתופעה עם משמעות אסטרטגית. "הפשיעה החקלאית היא אמנם רק חלק זעיר מהפשיעה, אך יש לה משמעות אסטרטגית. מדובר ברכוש שהכי קשה לאזרח לשמור עליו ולבטח אותו", אמר אלשיך. לדבריו, "התוצאה היא שפשיעה חקלאית יכולה להפיל חקלאי בן לילה. המשטרה חייבת להתייחס אליה מעבר לחלקה היחסי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully