וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרטון לעידוד הצבעה ברוסיה מזהיר: "יחייבו אתכם לאמץ הומואים"

בקטע וידאו, שככל הנראה הופק על ידי אנשיו של פוטין, נראה גבר חולם "סיוט" ובו הוא מתעורר למציאות שבה באים לגייס אותו לצבא וכשלצדו גבר במיטה. זאת במטרה להגדיל את אחוז ההצבעה בבחירות בחודש הבא

אתר רשמי

אזרחי רוסיה שלא יצביעו בבחירות לנשיאות בחודש הבא מסתכנים בכך שהמדינה תאמץ מדיניות פתוחה יותר כלפי הקהילה הגאה - כך מזהיר סרטון הומופובי וגזעני שפורסם ברשתות החברתיות. בקטע, שאורכו שלוש דקות, מוזהרים גם הצופים כי המדינה עלולה להתחיל לגייס לצבא בני 50 ומעלה.

הסרטון, שבו מופיעים שחקנים מקצוענים, הועלה לרשתות החברתיות ביום שישי ובשבת ומאז נצפה על ידי מיליוני אנשים. השחקנים אמרו כי הם לא יודעים מי הזמין את הכנת הקטע, אך באופוזיציה סבורים כי ההוראה הגיעה מסביבתו של הנשיא ולדימיר פוטין או על ידי ועדת הבחירות, הנשלטת על ידי הקרמלין.

לקריאה נוספת בנושא
לבקשת פוטין: אינסטגרם צנזרה פוסטים של מנהיג האופוזיציה

סרטון תעמולה חדש שהופץ ברוסיה מבקש להגדיל את אחוזי ההצבעה בבחירות לנשיאות באמצעות מסרים של הומופוביה ושנאת זרים. אתר רשמי
יריביו של פוטין רואים בסרטון כמסית נגד הקהילה הגאה/אתר רשמי

הסרטון, שמתוארך ל-17 במרץ - ערב הבחירות לנשיאות - מציג גבר בגיל העמידה לועג לאשתו, שרוצה לשים שעון מעורער כדי לקום ולהצביע. "כאילו שהם לא יבחרו מישהו בלעדייך", אמר. בהמשך, הוא נרדם וחולם על כך שקצין צבא, ולצדו שני חיילים - כולל אדם שחור - מנסים לגייס אותו לצבא. "אני בן 52", הוא מחה. "מצוין. גיל הגיוס עלה ל-60".

לאחר מכן, נכנס אותו גבר למטבח, שם יושב גבר מקועקע הצובע את ציפורניו. "מי זה?", הוא שואל אשתו. "אני הומו בחופשה", אמר אותו אדם, כשאשתו של הגבר הזכירה לו כי תחת חוק חדש, משפחות רוסיות מחויבות לאמץ הומואים שננטשו על ידי הוריהם. מתוך הלם, הוא רץ לשירותים, אך קול הבוקע מאינטרקום אומר: "זמן השירותים מוגבל".

בדומה לסרטי אימה קלאסיים, אותו גבר מתעורר לפתע, רק כדי לגלות את עצמו שוכב במיטה ליד גבר אחר. לאחר מכן, הוא מתעורר באמת ודוחק באשתו להגיע עמו לקלפי "לפני שזה יהיה מאוחר מדי".

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
נשיא רוסיה ולדימיר פוטין בכנס במוסקבה, 8 בפברואר 2018. רויטרס
מחפש לגיטימציה לשלטונו. פוטין באירוע במוסקבה, החודש/רויטרס

בקרמלין נחושים לראות אחוז הצבעה גבוה בבחירות הקרובות, במטרה לחזק את הלגיטימיות של פוטין. הנשיא אמנם לא יתמודד מול יריבים של ממש, אחרי שמועמדותו של מנהיג האופוזיציה, אלכסיי נבלני, נפסלה - אולם האחרון קרא לבוחריו להחרים את הבחירות במחאה על כך.

בין המועמדים הנוספים במרוץ נמצאת גם העיתונאית העצמאית קסניה סובצ'ק, שתומכת בזכויות הקהילה הגאה. היא גינתה את הסרטון ככזה "המסית לשנאה" נגד חברי הקהילה, הנרדפת ממילא על ידי הרשויות.

דובר מטעם ועדת הבחירות המרכזית מסר כי אין לה קשר לסרטון. דובר מטעם מטה הבחירות של פוטין לא הגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully