וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זהב ירוק": נעצר חשוד נוסף בהשתייכות לכנופיית גנבי האבוקדו

19.2.2018 / 11:10

במסגרת חקירת הפרשה שזכתה לכינוי "זהב ירוק" נעצר חשוד חמישי בגניבת תוצרת חקלאית. השופט שהאריך את מעצרם של החשודים הנוספים קבע כי "אין להכביר במילים על חומרת העבירה ועל הנזק הכבד שגורמות עבירות אלו"

צילום: דוברות משטרה

משמר הגבול עצר היום (שני) חשוד נוסף בהשתייכות לכנופיית גנבי תוצרת חקלאית באזור הגליל המערבי, במסגרת פרשה שזכתה לכינוי "זהב ירוק". אתמול נעצרו ארבעה חשודים נוספים בחברות בכנופיה: נבלי עלי, בן 56, שמעצרו הוארך בשלושה ימים; חאלד סובח, בן 40, שמעצרו הוארך בארבעה ימים, וכן את עלא יחיה, בן 36, וטלאל חמוד, בן 25. החשוד הנוסף יובא היום להארכת מעצרו בבית משפט השלום בחדרה.

כלל העצורים בפרשה הם תושבי הכפר שייח דנון. השופט הבכיר אביהו גופמן שהאריך את מעצרם של יתר החשודים אמר כי מדובר "בעבירות של גניבה חקלאית ואין להכביר במילים על חומרת העבירה ועל הנזק הכבד שגורמות עבירות אלו".

עוד בוואלה! NEWS:
בן זוגה של ההרוגה בתאונת מנוף: "פתחתי טלוויזיה והבנתי שזאת נטע"
האב, האישה ורוח ההייטק: התרומות שגייסו מועמדי מרצ נחשפות
בעקבות "מסדר בושה": בוטל כתב אישום על החזקת סמים נגד חייל

הסחורה הגנובה שנתפסה במסגרת פרשיית ?זהב ירוק? , 18 בפברואר 2018. דוברות המשטרה, מערכת וואלה! NEWS
רכבם של החשודים שנתפס במהלך מעצרם בשייח דנון/מערכת וואלה! NEWS, דוברות המשטרה

הפרשה נחקרה במשטרה במשך כחודש וחצי בשיתוף מחלקת החקירות והמודיעין של מג"ב (מרכז "הבינה") שהוקמה לאחרונה לצורך טיפול במקרי פשיעה חקלאית. יחידות מג"ב נוספות לקחו חלק בחקירה ובאיתור החשודים. על פי החשד הכנופייה פעלה כחלק מארגון פשיעה בעל מבנה היררכי שבראשו עמד אדם שהפעיל כמה חוליות שהתמקדו בגניבות ממטעי אבוקדו באזור הגליל המערבי.

המשטרה חושדת כי ראש הארגון הפעיל את החוליות לצורך גניבת התוצרת החקלאית ובהמשך דאג למכירת הסחורה הגנובה. כמה מהחשודים נעצרו "על חם" כשפרקו רכב ובו התוצרת שנגנבה בביתו של סוחר בכפרם. ברכב נמצאו 20 שקי אבוקדו במשקל כולל של כטון אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully