וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המ"פ שנפצע בגבול אמור היה להשתחרר בעוד שבוע: "העיקר שהוא בסדר"

אמו של הפצוע סיפרה כי גם אחיו הגדול נפגע בפעילות צבאית, "אז אנחנו כבר מנוסים". תושב קיבוץ אור הנר שביתו נפגע מרקטה אמר: "רצנו לממ"ד - ומיד שמענו בום. כשיצאנו ראינו את הנזק בתקרה"

אתר רשמי

אמו של מפקד הפלוגה שנפצע אמש באורח בינוני בפיצוץ מטען בגבול רצועת עזה, סיפרה היום (ראשון) לוואלה! NEWS כי גם אחיו הגדול נפצע בעבר בפעילות צבאית וכי המשפחה למודת ניסיון. "הייתי בבית במגדל העמק והוא התקשר אליי וסיפר לי שנפצע. זאת לא פעם ראשונה שאנחנו מתמודדים עם פציעה, גם הבן הגדול שלנו נפצע במהלך השירות שלו אז אנחנו כבר מנוסים. היה לו הרבה מזל, אבל הכי חשוב שהוא בסדר", אמרה. "הוא אמור היה לסיים תפקיד בעוד שבוע ולצאת ללימודים".

עמוס, שביתו בקיבוץ אור הנר נפגע מהרקטה ששוגרה מרצועת עזה שעות אחדות לאחר התקרית, אמר כי משפחתו לא ישנה במקום והעדיפה ללון אצל השכנים. "אתמול בלילה, לקראת השעה 22:00, היה פה 'צבע אדום'. כמו בכל 'צבע אדום' רצנו לממ"ד. ברגע שנכנסנו, נשמע פיצוץ יחסית גדול, יצאנו החוצה וראינו את כל הרסיסים על הרצפה והנזק שנעשה לתקרה. בתוך כמה דקות הגיעו כל כוחות הביטחון ואנשי המקצוע לראות מה קורה. את הלילה לא העברנו בבית, העברנו אצל שכנים ואני מקווה שכאן נגמר האירוע".

מטען חבלה הופעל נגד כוח צה"ל בדרום רצועת עזה, פברואר 2018. מערכת וואלה!
זירת פינוי החיילים שנפצעו, אתמול/מערכת וואלה!

לדבריו, מדובר במבנה הראשון בקיבוץ שסופג פגיעה ישירה. "זה יישוב שלאורך השנים, וגם במבצע 'צוק איתן', לא נכלל בין הנפגעים ואני מאוד מקווה שזה הטיל הראשון והאחרון. אני בהחלט יכול להגיד שזה ישאיר פה חותם על חלק מהאנשים, זה לא משהו שהם רגילים אליו", אמר. "פגיעה בתוך בית זה לא משהו שקורה כל יום. זה בתוך המתחם הבטוח שלך, המקום שאתה מרגיש הכי בטוח. אנחנו נצטרך להתמודד עם זה כקהילה, יש פה אנשים מדהימים עם לב זהב ואני בטוח שכולנו ביחד נצליח להתגבש ולעזור אחד לשני".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
רקטה נחתה במועצה האזורית שער הנגב, נזק נגרם לבית, פברואר 2018. שי מכלוף
הבית שנפגע מהרקטה/שי מכלוף

מפקד פיקוד דרום האלוף אייל זמיר התייחס היום תקרית בטקס בבסיס צאלים, ואמר כי "הפגיעה בלוחמי צה"ל סמוך לגדר היא אירוע טרור חמור, והוכחה נוספת לשימוש שעושים חמאס וארגוני הטרור האחרים בהפרות הסדר. לא נסכים לבסס מציאות כזו. מי שמבקש לערער את ביטחון מדינת ישראל והאזרחים ייתקל בתגובה נחושה. לא נהסס לפעול ככל שיידרש, ובהתאם להערכת המצב".

הלילה תקף צה"ל 18 יעדים, בתגובה לפיצוץ המטען אתמול שהביא לפציעתם של ארבעת החיילים ולירי הרקטות בשעות הערב. על פי הודעת דובר צה"ל, מבין המטרות שתקפו מטוסי חיל האוויר היו גם שמונה מטרות שאותרו ב"מתחם צבאי" של חמאס באזור מרחב נצרים וכן "תשתית לייצור אמצעי לחימה ואימונים". עוד נמסר כי שתי עמדות תצפית הותקפו בירי פגזי טנק.

מוקד ההפצצות של צהל בשכונת זייתון ברצועת עזה, 18 בפברואר 2018. Safa, מערכת וואלה! NEWS
מוקד הפצצות צה"ל בשכונת זייתון בעזה/מערכת וואלה! NEWS, Safa

במהלך הלילה נשמעו שורת אזעקות "צבע אדום" ביישובים במועצות האזוריות אשכול, שער הנגב, שדות נגב וחוף אשקלון וכן בתחומי הערים אשקלון ושדרות. בעיריית אשקלון מסרו כי בתום סריקות לא אותרו נפילות בשטח העיר וקראו לתושבים להישאר בקרבת מרחבים מוגנים. מדובר צה"ל נמסר בהמשך הלילה כי מדובר באזעקות שווא וכי לא זוהו כל שיגורי רקטות אל עבר שטח ישראל.

(עדכון ראשון 12:38)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully