וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהג אוטובוס פלסטיני הותקף על ידי נוסע בקריית ארבע; הרקע נבדק

כוחות משטרה שהוזעקו למקום עצרו שני חשודים בתקיפת נהג אוטובוס שנסע לקריית ארבע. הנהג, תושב צור באהר שבמזרח ירושלים, פונה לקבלת טיפול רפואי כשהוא פצוע בפניו. מהעדות עולה כי התקרית החלה כשהחשודים, שנסעו באוטובוס, האיצו בו לנסוע מהר יותר

צילום: דוברות ההסתדרות, עריכה: יאיר דניאל

(תיעוד האלימות כלפי נהג קו 59 של אגד שפורסם בחודש שעבר)

נהג אוטובוס הותקף לפנות בוקר (ראשון) על ידי כמה צעירים באוטובוס של חברת "אגד תעבורה" שנסע לכיוון קריית ארבע. הנהג, בן 26 מצור באהר שבמזרח ירושלים, נפצע בפניו ופונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים שערי צדק שבירושלים כשמצבו קל. כוחות משטרה שהוזעקו למקום עצרו שני צעירים, בני 19 ו-21, החשודים בתקיפה. מהמשטרה נמסר כי החקירה בעניינם נמשכת.

מעדותו של הנהג עולה כי סמוך לשעה 5:00, בעת שנהג באוטובוס של חברת "אגד תעבורה" מירושלים לקריית ארבע, כמה צעירים שיכורים שנסעו באוטובוס האיצו בו לנסוע מהר. הוא בתגובה הסביר להם כי תנאי מזג האוויר אינם מאפשרים לו והם החלו לקלל אותו ולהכות אותו בפניו.

עוד עלה מעדותו של הנהג כי הוא עצר את האוטובוס בכניסה לקריית ארבע והצליח לדווח למוקד המשטרה, זאת לאחר שנוסע נוסף נחלץ לעזרתו והפריד בינו לבין התוקפים.

עוד בוואלה! NEWS:
תחקיר התקרית ברצועה: החשד - מטען נוסף הופעל לעבר החיילים
איראן: מטוס עם כ-60 נוסעים התרסק במרכז המדינה
טראמפ תקף את ה-FBI: התמקדו ברוסיה ופספסו את היורה מפלורידה

נהג אגד שהותקף בנסיעה לקרית ארבע, 18 בפברואר 2018. mukaber.net, מערכת וואלה! NEWS
הנהג שהותקף באוטובוס שנסע לכיוון קריית ארבע/מערכת וואלה! NEWS, mukaber.net

לא מדובר במקרה הראשון של אלימות כלפי נהגי אוטובוס. בחודש שעבר קיבל בית הדין לעבודה את עתירתה של חברת אגד להוצאת צווי מניעה לעובדים שתכננו לקיים עיצומים לאות מחאה על מקרי אלימות כלפי נהגים. הועד תכנן להשבית את פעילות קווי האוטובוס בין השעות 10:00 עד 12:00 כזעקה נגד אוזלת היד של הרשויות בטיפול בנושא, זאת על רקע פרסום תיעוד של נוסע תוקף נהג בקו 59 בירושלים.

יו"ר ועד העובדים של אגד, קובי ואחניש, הסביר כי באירוע, שתועד בשכונת הגבעה הצרפתית בעיר, הנהג "נסע לתומו של הכביש עם הנוסעים ופתאום נהג שהוא גם שוטר חתך אותו וחסם אותו" ולאחר השתלשלות האירועים "החל להתפרץ ותקף אותו פיזית מילולית". יו"ר איגוד עובדי התחבורה אבי אדרי מסר כי "לא ניתן לאלימות להרים ראש". לדברי אדרי, "נהגי התחבורה הציבורית משרתים את הציבור בנאמנות ולא יעלה על הדעת שהם יהפכו לשק חבטות של נוסעים אלימים".

(עדכון ראשון: 12:20)

נהג אגד שהותקף בנסיעה לקרית ארבע, 18 בפברואר 2018. mukaber.net, מערכת וואלה! NEWS
הנהג שהותקף/מערכת וואלה! NEWS, mukaber.net
נהג אגד שהותקף בנסיעה לקרית ארבע, 18 בפברואר 2018. mukaber.net, מערכת וואלה! NEWS
הנהג שהותקף/מערכת וואלה! NEWS, mukaber.net

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully