וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו למזכ"ל האו"ם: "רמת הגולן תישאר בידי ישראל לעד"

16.2.2018 / 15:41

ראש הממשלה נפגש עם אנטוניו גוטרש בוועידת מינכן לביטחון ואמר כי ישראל לא תאפשר לאיראן להתבסס בסוריה. "שלא יבנו את הבסיסים שלהם בסוריה, כי אנחנו נפעל נגד זה", אמר נתניהו

צלמים זמניים מורשים

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום (שישי) עם מזכ"ל האו"ם אנטוניו גוטרש, בוועידת מינכן לביטחון. "רמת הגולן תישאר בידי ישראל לעד", אמר נתניהו והוסיף כי ישראל לא תאפשר לאיראן להתבסס בסוריה. "שלא יבנו את הבסיסים שלהם בסוריה - אנחנו נפעל נגד זה", אמר. נתניהו הודה לגוטרש על הסיוע בקיום דיון במועצת הביטחון בעניין השבויים והנעדרים.

עם יציאתו אתמול לגרמניה אמר נתניהו כי הוא ורעייתו "נפעמים, אין מילה אחרת, מהתמיכה, האהדה והחום שאזרחים כה רבים בישראל מגלים כלפינו", ברקע פרסום ההמלצות נגדו. נתניהו הוסיף: "אני אמשיך לשרת אותם, את המדינה שלנו באחריות, בנחישות ומתוך תחושת ביטחון גדולה, כי אני בטוחה שהאמת סופה לנצח".

עוד בוואלה! NEWS:
"שלב אסטרטגי חדש במאבק": נסראללה יתייחס לראשונה לתקרית בצפון
גורם מדיני בכיר: האיום האמיתי הוא חיזבאללה בלבנון - לא הסורים
רק השולף המהיר ישרוד: חיל האוויר נגד הטילים המדויקים של חיזבאללה

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש עם מזכ''ל האו''ם אנטוניו גוטרש בוועידת מינכן לביטחון. עמוס בן גרשום, לשכת העיתונות הממשלתית
נתניהו וגוטרש/לשכת העיתונות הממשלתית, עמוס בן גרשום

היום יישא מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה נאום, שבו הוא צפוי להתייחס לראשונה לתקרית שאירעה בגבול הצפון לפני שבוע. במהלכה, הופלו מל"ט איראני שחדר לישראל מסוריה ומטוס קרב של חיל האוויר, שנפגע מאש נ"מ של צבא סוריה. הארגון השיעי חגג את הפלת מטוס ה-F-16 ואמר כי זהו "שלב אסטרטגי חדש" במאבק מול ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully